• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

Cleantotaal.nlCleantotaal.nl

  • Home
  • Artikelen
  • Nieuws
  • Podcasts
  • Nieuwsbrief
  • Vakpartners
    • Crohill
    • The Legal Company
    • Numatic International
    • Schneidereit Professional
  • Adverteren
  • » Abonneren
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Proefnummer aanvragen
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • icon
  • Contactpagina

van Dijken Commercieel Directeur Atir & HTC Advies

Nieuws 17 november 2010

van Dijken Commercieel Directeur Atir & HTC Advies
Per 1 januari 2011 treedt Margriet van Dijken toe tot de directie van Atir en HTC. De huidige directie wordt gevormd door Hayk Simons en Stefan Kraft van Ermel. Margriet van Dijken zal de commerciële zaken voor haar rekening nemen.
 
Van Dijken studeerde Marketing & Management aan de Rijksuniversiteit van Groningen waarna zij al snel in dienst trad bij Vebego International. Zij vervulde in deze periode zeer uiteenlopende functies van Commercieel Manager tot Business Unitmanager van een schoonmaakbedrijf tot pionier van een nieuw op te starten organisatie: Vitz Consultants. Naast de actieve marktbenadering vanuit leveranciers oogpunt deed zij tevens ervaring op als facilitair manager in verschillende bedrijfstakken.
 
Zes jaar geleden is Margriet bij Atir, schoonmaak adviesorganisatie, in dienst gekomen om indertijd samen met André de Reus, voormalig Directeur eigenaar, de visie van Atir verder vorm te geven en in praktijk te brengen. “De continue ontwikkelingen in de facilitaire wereld meemaken en hierop inspelen als onafhankelijk adviseur, met toegevoegde waarde voor onze klanten, blijft een prachtige uitdaging. Middels het verder verbeteren van de adviesrol, met behoud van het goede maar innovatieve vernieuwing doorvoeren waar nodig, zal ik mijn nieuwe rol met veel energie en enthousiasme vormgeven. Met z’n allen voor een beter resultaat voor onze opdrachtgever”, aldus Margriet van Dijken.
 
Atir schoonmaakadvies is in 22 jaar tijd uitgegroeid tot een begrip in schoonmaakland. Onafhankelijke advisering op het gebied van Contractvorming en Contractsupport is de core business. Toegevoegde waarde bieden aan de opdrachtgever is ons bestaansrecht. Dit geldt voor de schoonmaakorganisatie als voor vaktechnische aspecten. Tot het klantenbestand van Atir behoren overheidsorganisaties, ziekenhuizen maar ook grote en kleine profit organisaties.
 
HTC Advies voor Horeca, Catering en Recreatie, werkzaam sinds 1978 op het terrein van trends en ontwikkelingen rond eten, drinken, slapen, uitgaan en recreëren. In binnen- en buitenland. HTC onderscheidt zich door professionele, onafhankelijke en praktijkgerichte advisering op de verschillende vakgebieden. Diverse toonaangevende opdrachtgevers hebben hun vertrouwen aan HTC gegeven.
 
Medio 2011 wordt de samenwerking tussen Atir en HTC verder bekrachtigd door het betrekken van een prachtig nieuw pand in Almere. De bouw ervan is recentelijk gestart.
 
www.atir.nl
www.htcadvies.nl
 
Deel dit artikel

Primaire Sidebar

Recent nieuwsPartner nieuws
Schoonmakend Nederland maakt nieuwe portretserie voor Dag van de Schoonmaker
21 mrt

Schoonmakend Nederland maakt nieuwe portretserie voor Dag van de Schoonmaker

Clear4Clean zet voort onder de naam Qualis Insight C4C
21 mrt

Clear4Clean zet kwaliteitmeetsysteem en keurmerk voort onder de naam Qualis-Insight C4C

UWV mocht voorschot arbeidsongeschiktheidsuitkering niet verhalen op schoonmaakbedrijf
16 mrt

UWV mocht voorschot arbeidsongeschiktheidsuitkering niet verhalen op schoonmaakbedrijf

Nederlandse Arbeidsinspectie gaat meer controleren bij glaswas
16 mrt

Nederlandse Arbeidsinspectie gaat meer controleren bij glaswas

Op de hoogte van de laatste trends met Captains of Cleaning
15 mrt

Op de hoogte van de laatste trends met Captains of Cleaning

Toon meer

Aanbevolen voor jou! Lees meer

DFP Schoon kiest voor minder plastic afval in de schoonmaak

Van onze partner Crohill

DFP Schoon kiest voor minder plastic afval in de schoonmaak

Schoonmakend Nederland maakt nieuwe portretserie voor Dag van de Schoonmaker

Schoonmakend Nederland maakt nieuwe portretserie voor Dag van de Schoonmaker

Clear4Clean zet voort onder de naam Qualis Insight C4C

Clear4Clean zet kwaliteitmeetsysteem en keurmerk voort onder de naam Qualis-Insight C4C

Thema'sVakpartners

Coronavirus

UVC

Captains of Cleaning

cao schoonmaak

Aanbestedingen & contracten

Artikel 38 - cao schoonmaak

Reinigingsmiddelen

Glasbewassing

Schoonmaakbeurzen & Evenementen

Schoonmakend Nederland

SieV

De Dag van de Schoonmaker

Microvezel

Code Schoonmaak

RAS

Toon meer

Footer

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
Copyright © 2023 Prosu Media Producties | Privacy | Algemene voorwaarden | Disclaimer
  • Nieuws
  • Artikelen
  • Opinie
  • Adverteren bij Clean Totaal
  • Abonneren op Clean Totaal
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Proefnummer aanvragen
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • Over Clean Totaal
Cleantotaal maakt gebruik van cookies
Deze site maakt gebruik van cookies. Door op "AKKOORD" te drukken, gaat u akkoord met alle cookies. Pas uw voorkeuren aan bij instellingen als u de cookies niet (allemaal) wilt accepteren.

Zelf instellenAKKOORD
Privacy & Cookies Policy

Privacy statement

Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Zie ook onze cookieverklaring.
Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies gebruiken we om de basisfuncties van de site te kunnen laten draaien. Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens.

Social media

Deze cookies kunnen worden gebruikt door de verschillende sociale media functies die we op onze website hebben geplaatst. Dit om jou in staat te stellen onze inhoud met uw vrienden en netwerken te delen. Ze bouwen een profiel van jouw interesses op. Dit kan van invloed zijn op de inhoud en berichten die je op social media ziet. Als je deze cookies niet toestaat kun je de sociale mediaknoppen wellicht niet zien of gebruiken. Deze cookies maken het ook mogelijk om embeds van YouTube, LinkedIn, Facebook, Instagram etc. te tonen in artikelen

Advertenties

Door middel van deze cookies kunnen wij profielen en doelgroepen opbouwen van onze gebruikers zodat wij de inhoud van onze websites en apps, zoals video's en advertenties, kunnen afstemmen op de gebruiker en de content. Deze herkenning vindt plaats op bedrijfsniveau. Er worden geen persoonsgegevens verzameld.

Advertisement

Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.

Analytics

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Opslaan en accepteren