• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

Cleantotaal.nlCleantotaal.nl

  • Home
  • Artikelen
  • Nieuws
  • Podcasts
  • Nieuwsbrief
  • Vakpartners
    • Crohill
    • The Legal Company
    • Numatic International
    • Schneidereit Professional
  • Adverteren
  • » Abonneren
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Proefnummer aanvragen
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • icon

Tweede editie Schoonmaak Vakdagen uiterst succesvol

Nieuws 15 november 2019

De afgelopen editie van de Schoonmaak Vakdagen, die voor het tweede jaar in Expo Houten werden georganiseerd, is succesvol verlopen. Dat meldt organisator Prosu Media Producties op basis van de eerste reacties en de bezoekersaantallen. De beurs voor schoonmakend Nederland en Vlaanderen is door ruim 1.700 professionals bezocht.
Met een verbeterde opzet en een prachtige uitstraling kijkt beursmanager Lisanne Andeweg van Prosu Media Producties zeer positief terug op de tweede editie. “Wij zijn overdonderd door de belangstelling van schoonmakend Nederland en de positieve reacties van de exposanten die er een prachtig evenement van hebben gemaakt. De vele primeurs als SteamPLUS 2.0 van Meclean, de introductie van Naturama Green Planet en de Nilfisk Liberty SC 50 autonome schrobzuigrobot  hebben bijgedragen aan het succes van dit jaar.”

Lees verder onder video

Hoge kwaliteit bezoekers

De organisatie is trots op het bezoekersaantal en de hoge kwaliteit van de bezoekers. Marketing Manager bij Prosu Media Producties Nick Hoekman: “Deze tweede editie moest het gaan gebeuren. Standvastig bleven we –met succes- vasthouden aan het concept van vorig jaar met als gevolg dat we CEO’s, mkb-ondernemers, inkopers, rayonmanagers, objectleiders, maar ook schoonmaakteams van het Koninklijk huis over de vloer hebben gehad.”

Landelijke media-aandacht

Met verschillende winacties, een cartoonist en het NK SnelGlazenwassen op de afsluitende beursdag was er genoeg te beleven op de beursvloer. “In combinatie met het interessante kennisprogramma en het bezoek van Evert ten Napel en Wim Kieft zijn we onderscheidend in het diverse beurslandschap en hebben we definitief het bestaansrecht verworven. Vanaf nu trappen we het gaspedaal alleen maar dieper in om nog meer schoonmaakprofessionals uit alle lagen uit de branche te bereiken”, aldus Lisanne Andeweg.

Lees verder onder de foto’s

Schoonmaak Vakdagen
Met ruim 1.700 vakprofessionals over de vloer is de organisatie tevreden.
Schoonmaak Vakdagen Goedemorgen Nederland
Landelijke media-aandacht in de vroege uurtjes: Live op Goedemorgen Nederland.
NK SnelGlazenwassen Schoonmaak Vakdagen
Tien finalisten namen het -onder toeziend oog van landelijke media en vakspecialisten- tegen elkaar op de finale van het NK SnelGlazenwassen.
Wim Kieft Evert ten Napel Schoonmaak Vakdagen NK SnelGlazenwassen
De vocale begeleiding van het NK SnelGlazenwassen door Evert ten Napel en Wim Kieft.
NK SnelGlazenwassen Clean Totaal Schoonmaak Vakdagen Marco Yasar
Marco Yasar van Patrick’s Cleaning Service is de winnaar van het NK SnelGlazenwassen.
NK SnelGlazenwassen Clean Totaal Schoonmaak Vakdagen
De top drie werd beloond met prijzen van i-team Global, Go Cleaning, Unger en cash van GlazenwasserApp en Clean Totaal.

Samenwerking

Door samenwerking te zoeken en gebruik te maken van elkaars sterktes zijn exposanten, organisatie, media en partners aanvullend aan elkaar. Hoofdredacteur van Clean Totaal Ruben Lijzenga: “Voor het eerst hebben twee concurrenten samen de verbinding gezocht mét resultaat. Ik denk dat ik ook namens Petra de Bruin van Schoonmaak Journaal mag spreken over een uitstekende samenwerking met een prachtig resultaat. Alvast vooruitblikkend: dit biedt perspectief voor de toekomst. Ik geloof dat we middels synergie tot grotere hoogten komen.”

Vervolg

Dat er een vervolg komt op de Schoonmaak Vakdagen moge duidelijk zijn. Om het succes te versnellen bevraagt de organisatie eerst bezoekers en exposanten alvorens de datum van de nieuwe editie bekend te maken.
In de komende editie van vakblad Clean Totaal publiceren wij een uitgebreide terugblik op de Schoonmaak Vakdagen en het NK SnelGlazenwassen. Ontvangt u het blad niet? Voor nog geen vijf euro per maand heeft u al een abonnement! Word abonnee »

Deel dit artikel

Primaire Sidebar

Recent nieuwsPartner nieuws
Loonstijging met 10% in de schoonmaaksector nabij?
1 feb

Loonstijging met 10% in de schoonmaaksector nabij?

DKF Group faciliteert medewerkers met gratis 4-in-1 zelftestset
31 jan

DKF Group faciliteert medewerkers met gratis 4-in-1 zelftestset

UWV: Minder schoonmakers, maar niet minder werk
31 jan

UWV: Minder schoonmakers, maar niet minder werk

Schoonmakers in Leids ziekenhuis vragen aandacht voor groot verschil in loonsverhoging
30 jan

Schoonmakers in Leids ziekenhuis vragen aandacht voor groot verschil in loonsverhoging

VSR en Schoonmakend Nederland presenteren onderzoek nano
26 jan

VSR en Schoonmakend Nederland presenteren onderzoek naar nano op glas en gevels

Toon meer

Aanbevolen voor jou! Lees meer

Meld u nu aan voor de ontbijtsessie ‘Flexibele arbeid: een zegen of een plaag?

Van onze partner The Legal Company

Meld u nu aan voor de ontbijtsessie ‘Flexibele arbeid: een zegen of een plaag?

Loonstijging met 10% in de schoonmaaksector nabij?

Loonstijging met 10% in de schoonmaaksector nabij?

DKF Group faciliteert medewerkers met gratis 4-in-1 zelftestset

DKF Group faciliteert medewerkers met gratis 4-in-1 zelftestset

Thema'sVakpartners

Coronavirus

UVC

Captains of Cleaning

cao schoonmaak

Aanbestedingen & contracten

Artikel 38 - cao schoonmaak

Reinigingsmiddelen

Glasbewassing

Schoonmaakbeurzen & Evenementen

Schoonmakend Nederland

SieV

De Dag van de Schoonmaker

Microvezel

Code Schoonmaak

RAS

Toon meer

Footer

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
Copyright © 2023 Prosu Media Producties | Privacy | Algemene voorwaarden | Disclaimer
  • Nieuws
  • Artikelen
  • Opinie
  • Adverteren bij Clean Totaal
  • Abonneren op Clean Totaal
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Proefnummer aanvragen
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • Over Clean Totaal
Cleantotaal maakt gebruik van cookies
Deze site maakt gebruik van cookies. Door op "AKKOORD" te drukken, gaat u akkoord met alle cookies. Pas uw voorkeuren aan bij instellingen als u de cookies niet (allemaal) wilt accepteren.

Zelf instellenAKKOORD
Privacy & Cookies Policy

Privacy statement

Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Zie ook onze cookieverklaring.
Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies gebruiken we om de basisfuncties van de site te kunnen laten draaien. Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens.

Social media

Deze cookies kunnen worden gebruikt door de verschillende sociale media functies die we op onze website hebben geplaatst. Dit om jou in staat te stellen onze inhoud met uw vrienden en netwerken te delen. Ze bouwen een profiel van jouw interesses op. Dit kan van invloed zijn op de inhoud en berichten die je op social media ziet. Als je deze cookies niet toestaat kun je de sociale mediaknoppen wellicht niet zien of gebruiken. Deze cookies maken het ook mogelijk om embeds van YouTube, LinkedIn, Facebook, Instagram etc. te tonen in artikelen

Advertenties

Door middel van deze cookies kunnen wij profielen en doelgroepen opbouwen van onze gebruikers zodat wij de inhoud van onze websites en apps, zoals video's en advertenties, kunnen afstemmen op de gebruiker en de content. Deze herkenning vindt plaats op bedrijfsniveau. Er worden geen persoonsgegevens verzameld.

Advertisement

Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.

Analytics

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Opslaan en accepteren