• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

Cleantotaal.nlCleantotaal.nl

  • Home
  • Artikelen
  • Nieuws
  • Podcasts
  • Nieuwsbrief
  • Vakpartners
    • Crohill
    • The Legal Company
    • Numatic International
    • Schneidereit Professional
  • » Abonneren
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Proefnummer aanvragen
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • icon

Tablet in toilet winkelcentra

Nieuws 23 april 2012

Tablet in toilet winkelcentra
‘Na het plassen handen wassen’ is een slogan die ons allemaal bekend voor komt. Voeg daar vanaf nu maar aan toe ‘en je mening geven over je toiletbezoek’. Middels een tablet aan de muur en het aanklikken van de juiste smiley kun je aangeven in welke mate je tevreden bent over de reinheid van het toilet welke je net bezocht hebt. Ben je tevreden dan druk je op de blije smiley, ben je minder tevreden dan klik je op de boze smiley. Vragen om de mening van gebruikers in een modern jasje, anytime, anyplace.
 
Corio, belegger in retailvastgoed, en Asito, Schoonmaakbedrijf, zijn in hun partnership altijd op zoek naar verbetering van de (schoonmaak) beleving van het winkelend publiek in de winkelcentra van Corio. Samen met Hello TV is er software ontwikkeld die de beleving in de winkelcentra van Corio meet. Modern style. De samenwerking heeft inmiddels geleid tot de eerste feel good tablets waarop bezoekers van toiletten in winkelcentrum City Plaza digitaal kunnen aangeven hoe tevreden men is over de toiletten. Zijn de toiletten schoon, ziet alles er netjes en verzorgt uit en zijn er voldoende sanitaire artikelen aanwezig zijn vragen die beantwoord kunnen worden. Toiletbezoekers krijgen direct na hun opgave te zien welk percentage tevreden of minder tevreden is over de toiletten.
Alle resultaten worden ook via een wifi verbinding naar de zogenaamde cloud verzonden. De beheerder kan vervolgens, via een dashboard, deze resultaten centraal uitlezen.
 
Eric Rieter, Facility Management Coördinator Corio: ‘Corio vind de service aan de bezoekers van haar winkelcentra erg belangrijk. Middels deze tablets willen we graag (direct) van onze bezoekers horen of ze tevreden zijn. Op deze manier weten we wat er speelt en kunnen we hier direct op in spelen. Het ophangen van de tablets in de toiletten van City Plaza is een pilot die we momenteel uitvoeren en inmiddels al erg succesvol is. Reeds xx bezoekers hebben hun mening gegeven via de tablets. Na deze testperiode verwachten we snel op meerdere locaties en ook meerdere ruimtes de tablets in gebruik te nemen.’
Harry Brouwer, National Accountmanager Asito: ‘Veel van onze klanten zijn op zoek naar manieren om de schoonmaakbeleving te vergroten. De tablet levert daar een uitstekende bijdrage aan. De slogan van Corio is niet voor niets ‘Favourite Meeting Places’. De visie van Asito, dat een ieder recht heeft op een schone en veilige werk- en leefomgeving, sluit hier naadloos op aan.’
Corio is een van de grootste beursgenoteerde beleggers in retailvastgoed in Europa. De belangrijkste winkelcentra die Corio in Nederland in haar bezit heeft zijn Hoog Catharijne te Utrecht, Alexandrium te Rotterdam, Villa Arena te Amsterdam en City Plaza te Nieuwegein. Door heel Europa heeft Corio 1,4 miljoen m2 winkels en kantoren in bezit.
 
HELLO tv biedt opdrachtgevers de mogelijkheid middels digitale schermen marketinguitingen instore over te brengen aan klanten. Klanten kunnen met content benaderd worden via digitale media zoals lcd-schermen, tablets en smartphones. Op deze wijze wordt zeer eenvoudig en gericht de juiste content getoond op de verschillende beschikbare digitale media . De digitale signage kan centraal vanuit één webbased software systeem beheert worden.
 
www.asito.com
 
 
Deel dit artikel

Primaire Sidebar

Recent nieuwsPartner nieuws
Best Practice Award 2022Verantwoord marktgedrag werk aan de winkel
10 aug

Maak jij kans op de Best Practice Award 2022?

Accutechnologie neemt een vlucht: Nieuwe kansen bij Makita
8 aug

Accutechnologie neemt een vlucht: Nieuwe kansen bij Makita

Overgangsregeling Oekraïners op arbeidsmarkt verlengd Doelstellingen Participatiewet nauwelijks behaald
5 aug

Overgangsregeling Oekraïners op arbeidsmarkt verlengd

TASKI Ultimaxx Demodag bij Haagclean TASKI lanceert ULTIMAXX robot assortiment
2 aug

TASKI Ultimaxx Demodag bij Haagclean

Fulin Robots met Pudu CC1 nieuwe toetreder schoonmaakmarkt
1 aug

Fulin Robots met Pudu CC1 nieuwe toetreder schoonmaakmarkt

Toon meer

Aanbevolen voor jou! Lees meer

Best Practice Award 2022Verantwoord marktgedrag werk aan de winkel

Maak jij kans op de Best Practice Award 2022?

Masterclass contractwisselingen in de schoonmaak – 29 september 2022

Van onze partner The Legal Company

Masterclass contractwisseling in de schoonmaak – 29 september 2022

Masterclass: Werken met flexibele arbeidskrachten en ZZP’ers

Van onze partner The Legal Company

Masterclass: Werken met flexibele arbeidskrachten en ZZP’ers

Thema'sVakpartners

Coronavirus

UVC

Captains of Cleaning

cao schoonmaak

Aanbestedingen & contracten

Artikel 38 - cao schoonmaak

Reinigingsmiddelen

Glasbewassing

Schoonmaakbeurzen & Evenementen

Schoonmakend Nederland

SieV

De Dag van de Schoonmaker

Microvezel

Code Schoonmaak

RAS

Toon meer

Footer

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
Copyright © 2022 Prosu Media Producties | Privacy | Algemene voorwaarden | Disclaimer
  • Nieuws
  • Artikelen
  • Opinie
  • Abonneren op Clean Totaal
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Proefnummer aanvragen
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • Over Clean Totaal
Cleantotaal maakt gebruik van cookies
Deze site maakt gebruik van cookies. Door op "AKKOORD" te drukken, gaat u akkoord met alle cookies. Pas uw voorkeuren aan bij instellingen als u de cookies niet (allemaal) wilt accepteren.

Zelf instellenAKKOORD
Privacy & Cookies Policy

Privacy statement

Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Zie ook onze cookieverklaring.
Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies gebruiken we om de basisfuncties van de site te kunnen laten draaien. Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens.

Social media

Deze cookies kunnen worden gebruikt door de verschillende sociale media functies die we op onze website hebben geplaatst. Dit om jou in staat te stellen onze inhoud met uw vrienden en netwerken te delen. Ze bouwen een profiel van jouw interesses op. Dit kan van invloed zijn op de inhoud en berichten die je op social media ziet. Als je deze cookies niet toestaat kun je de sociale mediaknoppen wellicht niet zien of gebruiken. Deze cookies maken het ook mogelijk om embeds van YouTube, LinkedIn, Facebook, Instagram etc. te tonen in artikelen

Advertenties

Door middel van deze cookies kunnen wij profielen en doelgroepen opbouwen van onze gebruikers zodat wij de inhoud van onze websites en apps, zoals video's en advertenties, kunnen afstemmen op de gebruiker en de content. Deze herkenning vindt plaats op bedrijfsniveau. Er worden geen persoonsgegevens verzameld.

Advertisement

Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.

Analytics

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Opslaan en accepteren