Het eerste seizoen waarin Keukenhof en Asito samenwerken zit bijna op. Het is voorzichtig tijd op de balans op te maken. Beide partijen spreken van een succesvolle start van de samenwerking.
Het schoonmaakteam begon al in januari met de voorbereidingen om het park gereed te maken voor de opening van 22 maart. Inmiddels heeft het park al veel bezoekers mogen ontvangen. Vorig jaar werd Keukenhof in totaal door 1,4 miljoen mensen bezocht.
Belangrijke mijlpaal
Voor Asito is de samenwerking met Keukenhof een belangrijke mijlpaal. Ruben Kleijer, Corporate Salesmanager bij Asito: “In Keukenhof gebeurt iets bijzonders; een enorm aantal bezoekers uit 100 landen komt jaarlijks naar het lentepark. Een unieke en onvergetelijke belevenis waar een schoon park in belangrijke mate aan bijdraagt.”
Teamprestatie van formaat
Eerder dit jaar gunde Keukenhof de opdracht tot het uitvoeren van schoonmaakwerk aan Asito. Met name de betrokkenheid die het schoonmaakbedrijf uitstraalt, is belangrijk voor Keukenhof. Asito spreekt dan ook van een teamprestatie van formaat. Ruben: “Als je snapt wat er allemaal in zo’n park gaande is, dan begrijp je ook waarom flexibiliteit en elkaar helpen zo belangrijk zijn. Er wordt hier door iedereen een teamprestatie van formaat neergezet.”