• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

Cleantotaal.nlCleantotaal.nl

  • Home
  • Artikelen
  • Nieuws
  • Podcasts
  • Nieuwsbrief
  • Vakpartners
    • Crohill
    • The Legal Company
    • Numatic International
    • Schneidereit Professional
  • » Abonneren
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Proefnummer aanvragen
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • icon

Recordaantal deelnemers verkiezing Schoonste Winkelgebied

Nieuws 24 mei 2017

Schoonste winkelgebied NederlandSchoon

Stichting NederlandSchoon heeft dinsdag het startsein gegeven voor de vijfde editie van de Schoonste Winkelgebied Verkiezing 2017. Aan deze editie neemt een recordaantal van maar liefst 89 gemeenten en 616 winkelgebieden deel. Een forse stijging ten opzichte van vorig jaar waarbij er 63 gemeenten en 561 winkelgebieden kans maakte op de felbegeerde titel.
NederlandSchoon trekt de komende maanden door het land voor een uitgebreid onderzoek, waarbij het winkelend publiek wordt ondervraagd hoe schoon zij hun winkelgebied vinden. Daarnaast meten observatieteams de schoonheidsgraad van elk gebied.
Winnaars 2016
In 2016 won De Limburglaan in Eindhoven de Schoonste Winkelgebied Verkiezing en werd de gemeente Haarlemmermeer door NederlandSchoon bekroond tot de winnaar in de categorie ‘grote gemeenten’ van deze verkiezing. De gemeente Kampen werd tot winnaar bekroond in de categorie ‘middelgrote gemeenten’.
Weten welke gemeenten allemaal meedoen? Bekijk de kaart!
Helene van Zutphen, directeur NederlandSchoon: “Ook dit jaar zien wij een aanzienlijke stijging in het aantal deelnemende gemeenten en winkelgebieden. De bewustwording van het effect van schoon neemt toe en dat is fijn om te zien. Wij proberen met de verkiezing het belang van een schoon straatbeeld hoog op de agenda te houden bij gemeenten, ondernemers en beheerders.”
Inzet en betrokkenheid stimuleren
“Dit jaar presenteren we voor het eerst de onderzoeksresultaten in een interactief online dashboard waarmee iedereen de resultaten op een makkelijke en leuke manier kan bekijken. Ook kunnen deelnemende winkelgebieden promotiematerialen bij NederlandSchoon bestellen om hun winkelstraten extra schoon te houden. Zo stimuleren we dit jaar nóg meer de inzet en betrokkenheid, wat de schoonbeleving en dus eigenlijk ook de schoonheid van de winkelgebieden ten goede komt!”.

Deel dit artikel

Primaire Sidebar

Recent nieuwsPartner nieuws
Best Practice Award 2022Verantwoord marktgedrag werk aan de winkel
10 aug

Maak jij kans op de Best Practice Award 2022?

Accutechnologie neemt een vlucht: Nieuwe kansen bij Makita
8 aug

Accutechnologie neemt een vlucht: Nieuwe kansen bij Makita

Overgangsregeling Oekraïners op arbeidsmarkt verlengd Doelstellingen Participatiewet nauwelijks behaald
5 aug

Overgangsregeling Oekraïners op arbeidsmarkt verlengd

TASKI Ultimaxx Demodag bij Haagclean TASKI lanceert ULTIMAXX robot assortiment
2 aug

TASKI Ultimaxx Demodag bij Haagclean

Fulin Robots met Pudu CC1 nieuwe toetreder schoonmaakmarkt
1 aug

Fulin Robots met Pudu CC1 nieuwe toetreder schoonmaakmarkt

Toon meer

Aanbevolen voor jou! Lees meer

Best Practice Award 2022Verantwoord marktgedrag werk aan de winkel

Maak jij kans op de Best Practice Award 2022?

Masterclass contractwisselingen in de schoonmaak – 29 september 2022

Van onze partner The Legal Company

Masterclass contractwisseling in de schoonmaak – 29 september 2022

Masterclass: Werken met flexibele arbeidskrachten en ZZP’ers

Van onze partner The Legal Company

Masterclass: Werken met flexibele arbeidskrachten en ZZP’ers

Thema'sVakpartners

Coronavirus

UVC

Captains of Cleaning

cao schoonmaak

Aanbestedingen & contracten

Artikel 38 - cao schoonmaak

Reinigingsmiddelen

Glasbewassing

Schoonmaakbeurzen & Evenementen

Schoonmakend Nederland

SieV

De Dag van de Schoonmaker

Microvezel

Code Schoonmaak

RAS

Toon meer

Footer

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
Copyright © 2022 Prosu Media Producties | Privacy | Algemene voorwaarden | Disclaimer
  • Nieuws
  • Artikelen
  • Opinie
  • Abonneren op Clean Totaal
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Proefnummer aanvragen
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • Over Clean Totaal
Cleantotaal maakt gebruik van cookies
Deze site maakt gebruik van cookies. Door op "AKKOORD" te drukken, gaat u akkoord met alle cookies. Pas uw voorkeuren aan bij instellingen als u de cookies niet (allemaal) wilt accepteren.

Zelf instellenAKKOORD
Privacy & Cookies Policy

Privacy statement

Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Zie ook onze cookieverklaring.
Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies gebruiken we om de basisfuncties van de site te kunnen laten draaien. Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens.

Social media

Deze cookies kunnen worden gebruikt door de verschillende sociale media functies die we op onze website hebben geplaatst. Dit om jou in staat te stellen onze inhoud met uw vrienden en netwerken te delen. Ze bouwen een profiel van jouw interesses op. Dit kan van invloed zijn op de inhoud en berichten die je op social media ziet. Als je deze cookies niet toestaat kun je de sociale mediaknoppen wellicht niet zien of gebruiken. Deze cookies maken het ook mogelijk om embeds van YouTube, LinkedIn, Facebook, Instagram etc. te tonen in artikelen

Advertenties

Door middel van deze cookies kunnen wij profielen en doelgroepen opbouwen van onze gebruikers zodat wij de inhoud van onze websites en apps, zoals video's en advertenties, kunnen afstemmen op de gebruiker en de content. Deze herkenning vindt plaats op bedrijfsniveau. Er worden geen persoonsgegevens verzameld.

Advertisement

Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.

Analytics

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Opslaan en accepteren