• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

Cleantotaal.nlCleantotaal.nl

  • Home
  • Artikelen
  • Nieuws
  • Podcasts
  • Nieuwsbrief
  • Vakpartners
    • Crohill
    • The Legal Company
    • Numatic International
    • Schneidereit Professional
  • Adverteren
  • » Abonneren
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Proefnummer aanvragen
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • icon
  • Contactpagina

Philip Malmberg nieuwe CEO Ecover

Nieuws 24 mei 2011

Philip Malmberg
Per 5 mei jl. is Philip Malmberg de nieuwe CEO van Ecover. Voormalig CEO Michaël Bremans is per 1 april jl. benoemd tot voorzitter van de Raad van Commissarissen.    
 
Malmberg (links op de foto) is geen onbekende voor Ecover. Hij stond als Finance & Operations Manager mee aan de start van de groei van Ecover in 1993 tot aan de drempel van internationale uitbreiding in 2000. Van hieruit vertrok hij om een grote internationale, professionele ervaring op te bouwen in verschillende managementfuncties binnen G4S (Group 4 Securicor), waar hij tot voor kort als Regional Managing Director verantwoordelijk was voor de regio Midden-Oosten. Belangrijkste doelstelling voor Malmberg is om Ecover te laten uitgroeien tot een internationale speler in de sector.
 
De aandeelhouders van Ecover, de Skagen Group, willen in de komende jaren nieuwe duurzame initiatieven opstarten. Naast verdere investeringen in Ecover zal de groep investeren in onder andere “Aquaver” (een nieuwe revolutionaire water-technologie met uitgebreide toepassingen op het gebied van water-zuivering en ontzilting) en in “The Change Initiative” (een Experience Centre for Sustainable Lifestyles) in Dubai. Michaël Bremans zal vanuit zijn nieuwe functie de bestaande Ecover activiteiten verder ondersteunen en actief meewerken aan de verdere groei en uitbreiding van de groep.
 
In de komende jaren zal Ecover actief nieuwe markten gaan verkennen zoals India, China en Brazilië. In bestaande markten streeft het bedrijf naar vergroting van  marktaandeel en zal het nieuwe producten lanceren.
 
Ecover in cijfers:
  • Tussen 2000 en 2010 groeide het aantal medewerkers wereldwijd van 38 tot 153.
  • Ecover producten zijn vandaag verkrijgbaar in meer dan 30 landen.
  • Ecover bouwde een tweede ecologische fabriek in 2007 in Boulogne-sur-Mer, Noord Frankrijk.
  • In 2000 bedroeg de geconsolideerde omzet van Ecover 12 miljoen Euro; in 2010 bedroeg de geconsolideerde omzet van Ecover 62 miljoen Euro.
  • Tussen 2000 en 2010 groeide het gamma van Ecover producten uit van 20 tot 35 producten.
 
www.ecover.com
 
Deel dit artikel

Primaire Sidebar

Recent nieuwsPartner nieuws
Cleanfix RA 660 Navi: “Robotisering zal branche veranderen” robot
24 mrt

Robot als collega: verrijking of bedreiging?

Schoonmakend Nederland maakt nieuwe portretserie voor Dag van de Schoonmaker
21 mrt

Schoonmakend Nederland maakt nieuwe portretserie voor Dag van de Schoonmaker

Clear4Clean zet voort onder de naam Qualis Insight C4C
21 mrt

Clear4Clean zet kwaliteitmeetsysteem en keurmerk voort onder de naam Qualis-Insight C4C

UWV mocht voorschot arbeidsongeschiktheidsuitkering niet verhalen op schoonmaakbedrijf
16 mrt

UWV mocht voorschot arbeidsongeschiktheidsuitkering niet verhalen op schoonmaakbedrijf

Nederlandse Arbeidsinspectie gaat meer controleren bij glaswas
16 mrt

Nederlandse Arbeidsinspectie gaat meer controleren bij glaswas

Toon meer

Aanbevolen voor jou! Lees meer

Uitleg voor de ZZP praktijk na de lang verwachte Deliveroo zaak

Van onze partner The Legal Company

Is de ZZP-er nou een echte Wolf in Schaapskleren of zijn er nog roodkapjes?!

Cleanfix RA 660 Navi: “Robotisering zal branche veranderen” robot

Robot als collega: verrijking of bedreiging?

DFP Schoon kiest voor minder plastic afval in de schoonmaak

Van onze partner Crohill

DFP Schoon kiest voor minder plastic afval in de schoonmaak

Thema'sVakpartners

Coronavirus

UVC

Captains of Cleaning

cao schoonmaak

Aanbestedingen & contracten

Artikel 38 - cao schoonmaak

Reinigingsmiddelen

Glasbewassing

Schoonmaakbeurzen & Evenementen

Schoonmakend Nederland

SieV

De Dag van de Schoonmaker

Microvezel

Code Schoonmaak

RAS

Toon meer

Footer

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
Copyright © 2023 Prosu Media Producties | Privacy | Algemene voorwaarden | Disclaimer
  • Nieuws
  • Artikelen
  • Opinie
  • Adverteren bij Clean Totaal
  • Abonneren op Clean Totaal
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Proefnummer aanvragen
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • Over Clean Totaal
Cleantotaal maakt gebruik van cookies
Deze site maakt gebruik van cookies. Door op "AKKOORD" te drukken, gaat u akkoord met alle cookies. Pas uw voorkeuren aan bij instellingen als u de cookies niet (allemaal) wilt accepteren.

Zelf instellenAKKOORD
Privacy & Cookies Policy

Privacy statement

Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Zie ook onze cookieverklaring.
Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies gebruiken we om de basisfuncties van de site te kunnen laten draaien. Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens.

Social media

Deze cookies kunnen worden gebruikt door de verschillende sociale media functies die we op onze website hebben geplaatst. Dit om jou in staat te stellen onze inhoud met uw vrienden en netwerken te delen. Ze bouwen een profiel van jouw interesses op. Dit kan van invloed zijn op de inhoud en berichten die je op social media ziet. Als je deze cookies niet toestaat kun je de sociale mediaknoppen wellicht niet zien of gebruiken. Deze cookies maken het ook mogelijk om embeds van YouTube, LinkedIn, Facebook, Instagram etc. te tonen in artikelen

Advertenties

Door middel van deze cookies kunnen wij profielen en doelgroepen opbouwen van onze gebruikers zodat wij de inhoud van onze websites en apps, zoals video's en advertenties, kunnen afstemmen op de gebruiker en de content. Deze herkenning vindt plaats op bedrijfsniveau. Er worden geen persoonsgegevens verzameld.

Advertisement

Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.

Analytics

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Opslaan en accepteren