• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

Cleantotaal.nlCleantotaal.nl

  • Home
  • Artikelen
  • Nieuws
  • Podcasts
  • Nieuwsbrief
  • Vakpartners
    • Crohill
    • The Legal Company
    • Numatic International
    • Schneidereit Professional
  • Adverteren
  • » Abonneren
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Proefnummer aanvragen
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • icon

OSB Jubileumcongres over toekomst branche

Nieuws Schoonmakend Nederland 19 september 2011

OSB Jubileumcongres over toekomst branche

Op donderdag 6 oktober houdt OSB voor leden het jubileumcongres in het kader van het 30-jarig bestaan van de vereniging. Behalve een korte terugblik op 30 jaar OSB, staat het congres in het teken van de toekomst van de schoonmaak- en glazenwassersbranche, de wereld van morgen dus. Het congres staat onder leiding van OSB-voorzitter Hans Simons. Presentaties worden gegeven door Bart Lammers en Jaap Peters. Het congres wordt afgesloten met een paneldiscussie.

 
In haar uitnodiging stelt OSB dat we aan de vooravond staan van grote veranderingen in de schoonmaak- en glazenwassersbranche. Maar niet alleen de branche verandert, ook organisatiestructuren en de manier waarop organisaties worden aangestuurd veranderen volgens de werkgeversvereniging. Wat betekenen deze veranderingen voor de branche? Hoe ziet deze er over 5, 10 of 20?  

 

Jaap Peters

Jaap Peters is bekend van zijn boeken “De intensieve menshouderij’ en het “Rijnland Boekje”. Als organisatie activist is hij inmiddels een veel gevraagd spreker en columnist. Over de schoonmaak laat hij regelmatig zijn licht schijnen. Tijdens het congres gaat Jaap Peters op interactieve wijze in op vier toekomstscenario’s voor de schoonmaak- en glazenwassersbranche. Jaap Peters is columnist van Clean Totaal (red.).
 

Lees hier een interview dat Clean Totaal eerder had met Jaap Peters: Schoonmaak herrijst uit chaos?!

 

Over Bart Lammers
Buurtdiensten komt uit dezelfde koker als Buurtzorg Nederland. Waar Buurtzorg Nederland in vier jaar tijd naar een omzet van 100 miljoen groeide, is Buurtdiensten net gestart volgens hetzelfde model. Apart is dat er geen hoofdkantoor is en dat er ook nauwelijks sprake is van overhead. Wat betekent dit voor het leiderschap? En wat kunnen schoonmaak- en galzenwasbedrijven ermee? Dat zijn ook organisaties die gebaat zijn bij een lage overhead. Bart Lammers is behalve directeur van Buurtdiensten, tevens actief voor Buurtzorg Advies.
 

Het congres start 12:30 uur en eindigt rond 17:30 uur met een borrel. Actuele informatie over het congres, het programma en aanmelden: www.osb.nl.

Toegang alleen voor OSB-leden.

 
Locatie:
DeFabrique Evenementenlocatie
Westkanaaldijk 7
3542 DA Utrecht
www.defabrique.nl
 
Heeft u vragen over de bijeenkomst, dan kunt u terecht bij Danielle van Grinsven via (073) 648 38 50 of d.vangrinsven@osb.nl.
 
Deel dit artikel

Primaire Sidebar

Recent nieuwsPartner nieuws
Schoonmakers in Leids ziekenhuis vragen aandacht voor groot verschil in loonsverhoging
30 jan

Schoonmakers in Leids ziekenhuis vragen aandacht voor groot verschil in loonsverhoging

VSR en Schoonmakend Nederland presenteren onderzoek nano
26 jan

VSR en Schoonmakend Nederland presenteren onderzoek naar nano op glas en gevels

Duurzaam zeepmerk Seepje haalt €4,2 miljoen aan groeikapitaal op
25 jan

Duurzaam zeepmerk Seepje haalt €4,2 miljoen aan groeikapitaal op

433 schoonmaak-werkgevers missen definitieve berekening NOW
23 jan

433 werkgevers in de schoonmaakindustrie moeten nog definitieve berekening NOW aanvragen

De zool van Adidas Gymschoenen gemaakt van kauwgom residu?
19 jan

De zool van Adidas Gymschoenen gemaakt van kauwgom residu?

Toon meer

Aanbevolen voor jou! Lees meer

Schoonmakers in Leids ziekenhuis vragen aandacht voor groot verschil in loonsverhoging

Schoonmakers in Leids ziekenhuis vragen aandacht voor groot verschil in loonsverhoging

VSR en Schoonmakend Nederland presenteren onderzoek nano

VSR en Schoonmakend Nederland presenteren onderzoek naar nano op glas en gevels

Smart Cleaning wordt Crohill slimmer schoon

Van onze partner Crohill

Smart Cleaning wordt Crohill slimmer schoon

Thema'sVakpartners

Coronavirus

UVC

Captains of Cleaning

cao schoonmaak

Aanbestedingen & contracten

Artikel 38 - cao schoonmaak

Reinigingsmiddelen

Glasbewassing

Schoonmaakbeurzen & Evenementen

Schoonmakend Nederland

SieV

De Dag van de Schoonmaker

Microvezel

Code Schoonmaak

RAS

Toon meer

Footer

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
Copyright © 2023 Prosu Media Producties | Privacy | Algemene voorwaarden | Disclaimer
  • Nieuws
  • Artikelen
  • Opinie
  • Adverteren bij Clean Totaal
  • Abonneren op Clean Totaal
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Proefnummer aanvragen
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • Over Clean Totaal
Cleantotaal maakt gebruik van cookies
Deze site maakt gebruik van cookies. Door op "AKKOORD" te drukken, gaat u akkoord met alle cookies. Pas uw voorkeuren aan bij instellingen als u de cookies niet (allemaal) wilt accepteren.

Zelf instellenAKKOORD
Privacy & Cookies Policy

Privacy statement

Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Zie ook onze cookieverklaring.
Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies gebruiken we om de basisfuncties van de site te kunnen laten draaien. Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens.

Social media

Deze cookies kunnen worden gebruikt door de verschillende sociale media functies die we op onze website hebben geplaatst. Dit om jou in staat te stellen onze inhoud met uw vrienden en netwerken te delen. Ze bouwen een profiel van jouw interesses op. Dit kan van invloed zijn op de inhoud en berichten die je op social media ziet. Als je deze cookies niet toestaat kun je de sociale mediaknoppen wellicht niet zien of gebruiken. Deze cookies maken het ook mogelijk om embeds van YouTube, LinkedIn, Facebook, Instagram etc. te tonen in artikelen

Advertenties

Door middel van deze cookies kunnen wij profielen en doelgroepen opbouwen van onze gebruikers zodat wij de inhoud van onze websites en apps, zoals video's en advertenties, kunnen afstemmen op de gebruiker en de content. Deze herkenning vindt plaats op bedrijfsniveau. Er worden geen persoonsgegevens verzameld.

Advertisement

Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.

Analytics

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Opslaan en accepteren