• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

Cleantotaal.nlCleantotaal.nl

  • Home
  • Artikelen
  • Nieuws
  • Podcasts
  • Nieuwsbrief
  • Vakpartners
    • Crohill
    • The Legal Company
    • Numatic International
    • Schneidereit Professional
  • Adverteren
  • » Abonneren
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Proefnummer aanvragen
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • icon
  • Contactpagina

Omzet Vebego passeert magische grens van 1 miljard euro

Nieuws 30 mei 2022

Omzet Vebego passeert magische 1 miljard

Vebego presenteerde op 25 mei 2022 haar jaarverslag over 2021. Volgens het bestuur was het een jaar vol onzekerheden, met bedreigingen en kansen. Voor het eerst in haar lange geschiedenis bedraagt de geconsolideerde omzet meer dan 1 miljard euro.

Op de foto: Het Vebego bestuur.

Ondanks dat 2021 een zware wissel heeft getrokken op de organisatie en haar medewerkers, heeft Vebego financieel een goed jaar gehad. De vraag vanuit de zorg en andere opdrachtgevers was groot en er was extra aandacht voor hygiëne. Daarnaast werd begin 2022 met de overname van Hectas de organisatie uitgebreid met meer dan 8.000 collega’s. De organisatie zette zo een enorme stap op de Duitse markt.

Nettoresultaat Vebego boven 28 miljoen euro

In 2021 maakten de Vebego-bedrijven gezamenlijk een omzet van € 1.267 miljoen. Daarmee behaalde Vebego over 2021 een nettoresultaat van € 28,3 miljoen versus € 16,7 miljoen in 2020 en € 9,2 miljoen in 2019. Met de acquisitie van hectas Facility Services in Duitsland is geïnvesteerd in de groei van het bedrijf om de positie als facilitair dienstverlener te versterken. CEO Ton Goedmakers: “We zijn trots dat we in zo’n jaar een robuust resultaat hebben gerealiseerd, met goede financiële cijfers. De resultaten geven vertrouwen om te ondernemen en te groeien. Om meer betekenisvolle banen te creëren.”

Trots

Corona zorgde ervoor dat ook 2021 een jaar vol onzekerheden, met bedreigingen én kansen was. Maar Ton Goedmakers zegt vooral enorm trots te zijn: “Trots op onze prestaties en op de stappen die we als bedrijf hebben gezet. Dat hebben we met zijn allen gedaan. Onder moeilijke omstandigheden. We hebben een groot beroep gedaan op de flexibiliteit, inzet en het ondernemerschap van iedereen bij Vebego. We zijn heel dankbaar voor de manier waarop dit is opgepakt, in elke laag van de organisatie.” Vebego viel dit jaar – het eerste onder leiding van een nieuwe generatie – in de prijzen en werd gekroond tot het familiebedrijf van het jaar: “de erkenning voor het harde werk van onze medewerkers” aldus Goedmakers.

Toekomst

Vebego wil vooroplopen als inclusief werkgever. De organisatie heeft een baan voor iedereen die wil werken, met name ook voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Ton Goedmakers: “Wij zijn ervan overtuigd dat de wereld op zijn mooist is als iedereen kan meedoen. Vanuit deze overtuiging willen wij de meest inclusieve werkgever van Nederland worden, en anderen inspireren ook hun bijdrage te leveren.”

Het complete Vebego jaarverslag is hier te vinden: jaarverslag.vebego.com

Deel dit artikel

Primaire Sidebar

Recent nieuwsPartner nieuws
Cleanfix RA 660 Navi: “Robotisering zal branche veranderen” robot
24 mrt

Robot als collega: verrijking of bedreiging?

Schoonmakend Nederland maakt nieuwe portretserie voor Dag van de Schoonmaker
21 mrt

Schoonmakend Nederland maakt nieuwe portretserie voor Dag van de Schoonmaker

Clear4Clean zet voort onder de naam Qualis Insight C4C
21 mrt

Clear4Clean zet kwaliteitmeetsysteem en keurmerk voort onder de naam Qualis-Insight C4C

UWV mocht voorschot arbeidsongeschiktheidsuitkering niet verhalen op schoonmaakbedrijf
16 mrt

UWV mocht voorschot arbeidsongeschiktheidsuitkering niet verhalen op schoonmaakbedrijf

Nederlandse Arbeidsinspectie gaat meer controleren bij glaswas
16 mrt

Nederlandse Arbeidsinspectie gaat meer controleren bij glaswas

Toon meer

Aanbevolen voor jou! Lees meer nieuws

Cleanfix RA 660 Navi: “Robotisering zal branche veranderen” robot

Robot als collega: verrijking of bedreiging?

DFP Schoon kiest voor minder plastic afval in de schoonmaak

Van onze partner Crohill

DFP Schoon kiest voor minder plastic afval in de schoonmaak

Schoonmakend Nederland maakt nieuwe portretserie voor Dag van de Schoonmaker

Schoonmakend Nederland maakt nieuwe portretserie voor Dag van de Schoonmaker

Thema'sVakpartners

Coronavirus

UVC

Captains of Cleaning

cao schoonmaak

Aanbestedingen & contracten

Artikel 38 - cao schoonmaak

Reinigingsmiddelen

Glasbewassing

Schoonmaakbeurzen & Evenementen

Schoonmakend Nederland

SieV

De Dag van de Schoonmaker

Microvezel

Code Schoonmaak

RAS

Toon meer

Footer

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
Copyright © 2023 Prosu Media Producties | Privacy | Algemene voorwaarden | Disclaimer
  • Nieuws
  • Artikelen
  • Opinie
  • Adverteren bij Clean Totaal
  • Abonneren op Clean Totaal
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Proefnummer aanvragen
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • Over Clean Totaal
Cleantotaal maakt gebruik van cookies
Deze site maakt gebruik van cookies. Door op "AKKOORD" te drukken, gaat u akkoord met alle cookies. Pas uw voorkeuren aan bij instellingen als u de cookies niet (allemaal) wilt accepteren.

Zelf instellenAKKOORD
Privacy & Cookies Policy

Privacy statement

Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Zie ook onze cookieverklaring.
Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies gebruiken we om de basisfuncties van de site te kunnen laten draaien. Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens.

Social media

Deze cookies kunnen worden gebruikt door de verschillende sociale media functies die we op onze website hebben geplaatst. Dit om jou in staat te stellen onze inhoud met uw vrienden en netwerken te delen. Ze bouwen een profiel van jouw interesses op. Dit kan van invloed zijn op de inhoud en berichten die je op social media ziet. Als je deze cookies niet toestaat kun je de sociale mediaknoppen wellicht niet zien of gebruiken. Deze cookies maken het ook mogelijk om embeds van YouTube, LinkedIn, Facebook, Instagram etc. te tonen in artikelen

Advertenties

Door middel van deze cookies kunnen wij profielen en doelgroepen opbouwen van onze gebruikers zodat wij de inhoud van onze websites en apps, zoals video's en advertenties, kunnen afstemmen op de gebruiker en de content. Deze herkenning vindt plaats op bedrijfsniveau. Er worden geen persoonsgegevens verzameld.

Advertisement

Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.

Analytics

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Opslaan en accepteren