• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

Cleantotaal.nlCleantotaal.nl

  • Home
  • Artikelen
  • Nieuws
  • Podcasts
  • Nieuwsbrief
  • Vakpartners
    • Crohill
    • The Legal Company
    • Numatic International
    • Schneidereit Professional
  • Adverteren
  • » Abonneren
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Proefnummer aanvragen
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • icon
  • Contactpagina

Nieuw vijfjarig contract Hago en Ahoy Rotterdam

Nieuws SieV 5 oktober 2016

Onlangs tekenden schoonmaakbedrijf Hago en Rotterdam Ahoy voor verlenging van hun samenwerking. De samenwerking tussen Hago en Ahoy gaat inmiddels al negen succesvolle jaren terug en is met de ondertekening van het contract verlengd met wederom vijf jaar.
 
Het contract is uitgebreid met de verantwoordelijkheid voor de schoonmaak van de evenementenlocaties op RDM Rotterdam, die sinds 1 januari 2016 door Ahoy worden geëxploiteerd. Vanaf 2019 zal Hago ook de schoonmaak van het dan gloednieuwe, internationale congrescentrum en de nieuwe muziekzaal van Rotterdam Ahoy verzorgen.
 
Intensivering samenwerking
Met de op stapel staande capaciteitsuitbreiding van Rotterdam Ahoy in 2019 is intensieve samenwerking essentieel. Directeur Rotterdam Ahoy, Peter van der Veer: “We bereiden ons gezamenlijk voor op de uitbreiding en bouwen daarbij echt op partnerschap en vertrouwen. Daarin schuilt tenslotte ook het succes van onze samenwerking.”
 
Locatiemanager Jacco Sondaar van Hago verklaart: “Een groot voordeel is dat we elkaar door en door kennen. Rotterdam Ahoy weet inmiddels precies wat ze van ons kunnen verwachten. Als schoonmaakpartner van Ahoy moet je flexibel zijn. Evenementen wisselen elkaar in sneltreinvaart af en er gebeurt altijd wel iets onverwachts. Daar moet je mee om kunnen gaan. Daarnaast is goed schoonmaken niet voldoende. Op een locatie als Ahoy draait alles om beleving: schoonmaak is een wezenlijk onderdeel van die beleving. Ahoy’s gasten zijn onze gasten. Bijdragen aan het verhogen van de beleving van de evenementenbezoekers is ons hoogste doel. En door elkaar scherp te houden en heel nauw samen te werken, slagen we daar keer op keer in.”
 
Blijven optimaliseren
Algemeen directeur Hago Nederland, Paul van Bree: “We streven samen met Rotterdam Ahoy naar continue verbetering. Door allebei onze expertise in te brengen vanuit onze eigen professie, ontstaat een partnerschap waarin we allebei in onze kracht staan. Op die manier versterken we elkaar niet alleen, maar bouwen we continu aan een stevig fundament, van waaruit we kunnen blijven optimaliseren.” Van Bree, concludeert: “Deze werkwijze is kenmerkend voor onze samenwerking n heeft de afgelopen jaren tot mooie resultaten geleid. Ik ben trots op de verdiepingsslagen die we al hebben gemaakt en zie enorm uit naar verdere intensivering in de komende jaren.”
 
www.hago.nl

Deel dit artikel

Primaire Sidebar

Recent nieuwsPartner nieuws
Cleanfix RA 660 Navi: “Robotisering zal branche veranderen” robot
24 mrt

Robot als collega: verrijking of bedreiging?

Schoonmakend Nederland maakt nieuwe portretserie voor Dag van de Schoonmaker
21 mrt

Schoonmakend Nederland maakt nieuwe portretserie voor Dag van de Schoonmaker

Clear4Clean zet voort onder de naam Qualis Insight C4C
21 mrt

Clear4Clean zet kwaliteitmeetsysteem en keurmerk voort onder de naam Qualis-Insight C4C

UWV mocht voorschot arbeidsongeschiktheidsuitkering niet verhalen op schoonmaakbedrijf
16 mrt

UWV mocht voorschot arbeidsongeschiktheidsuitkering niet verhalen op schoonmaakbedrijf

Nederlandse Arbeidsinspectie gaat meer controleren bij glaswas
16 mrt

Nederlandse Arbeidsinspectie gaat meer controleren bij glaswas

Toon meer

Aanbevolen voor jou! Lees meer

Cleanfix RA 660 Navi: “Robotisering zal branche veranderen” robot

Robot als collega: verrijking of bedreiging?

DFP Schoon kiest voor minder plastic afval in de schoonmaak

Van onze partner Crohill

DFP Schoon kiest voor minder plastic afval in de schoonmaak

Schoonmakend Nederland maakt nieuwe portretserie voor Dag van de Schoonmaker

Schoonmakend Nederland maakt nieuwe portretserie voor Dag van de Schoonmaker

Thema'sVakpartners

Coronavirus

UVC

Captains of Cleaning

cao schoonmaak

Aanbestedingen & contracten

Artikel 38 - cao schoonmaak

Reinigingsmiddelen

Glasbewassing

Schoonmaakbeurzen & Evenementen

Schoonmakend Nederland

SieV

De Dag van de Schoonmaker

Microvezel

Code Schoonmaak

RAS

Toon meer

Footer

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
Copyright © 2023 Prosu Media Producties | Privacy | Algemene voorwaarden | Disclaimer
  • Nieuws
  • Artikelen
  • Opinie
  • Adverteren bij Clean Totaal
  • Abonneren op Clean Totaal
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Proefnummer aanvragen
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • Over Clean Totaal
Cleantotaal maakt gebruik van cookies
Deze site maakt gebruik van cookies. Door op "AKKOORD" te drukken, gaat u akkoord met alle cookies. Pas uw voorkeuren aan bij instellingen als u de cookies niet (allemaal) wilt accepteren.

Zelf instellenAKKOORD
Privacy & Cookies Policy

Privacy statement

Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Zie ook onze cookieverklaring.
Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies gebruiken we om de basisfuncties van de site te kunnen laten draaien. Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens.

Social media

Deze cookies kunnen worden gebruikt door de verschillende sociale media functies die we op onze website hebben geplaatst. Dit om jou in staat te stellen onze inhoud met uw vrienden en netwerken te delen. Ze bouwen een profiel van jouw interesses op. Dit kan van invloed zijn op de inhoud en berichten die je op social media ziet. Als je deze cookies niet toestaat kun je de sociale mediaknoppen wellicht niet zien of gebruiken. Deze cookies maken het ook mogelijk om embeds van YouTube, LinkedIn, Facebook, Instagram etc. te tonen in artikelen

Advertenties

Door middel van deze cookies kunnen wij profielen en doelgroepen opbouwen van onze gebruikers zodat wij de inhoud van onze websites en apps, zoals video's en advertenties, kunnen afstemmen op de gebruiker en de content. Deze herkenning vindt plaats op bedrijfsniveau. Er worden geen persoonsgegevens verzameld.

Advertisement

Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.

Analytics

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Opslaan en accepteren