Met het gloednieuwe Center in Breda wil Kärcher dichter bij de klant staan en meer zichtbaar zijn in de markt. Marktonderzoek had namelijk uitgewezen dat Kärcher hier nog wel een aantal slagen kon maken, aldus Kees Wagtmans, general manager Benelux tijdens de feestelijke opening op 15 juni jl.
En in deze missie lijkt Kärcher prima geslaagd. Frontaal gelegen aan de A27 met meer dan30.000 passerende auto’s per dag en met knalgele opdruk pontificaal op de gevel zullen weinig passanten deze “reinigingstempel” over het hoofd zien. Op de benedenverdieping staat het complete productassortiment uitgestald en op de bovenverdieping is een uitgebreide trainingsruimte. Naast verkoop, training, technical support en ondersteuning is Breda ook een plek waar dealers hun klanten mee naar toe kunnen nemen om het Kärcher gevoel te beleven. Het nieuwe Center is tevens het hoofdkantoor van Kärcher Nederland BV. Voor wie nog twijfels had aan de ambities en mogelijkheden van Kärcher op de professionele reinigingsmarkt: neem gerust een kijkje.
Op de foto boven:
General manager Benelux Kees Wagtmans (links) en Marc van Ingelgem, vice president sales management professional products, verrichten samen de officiële opening met het doorknippen van het traditionele lint.
Een experience-achtige ervaring krijgen in de uitgebreide showroom van 1000 m2.
Op de bovenverdieping kan volop getraind worden.