• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

Cleantotaal.nlCleantotaal.nl

  • Home
  • Artikelen
  • Nieuws
  • Podcasts
  • Nieuwsbrief
  • Vakpartners
    • Crohill
    • The Legal Company
    • Numatic International
    • Schneidereit Professional
  • Adverteren
  • » Abonneren
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Proefnummer aanvragen
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • icon
  • Contactpagina

Interclean Amsterdam 2018: dit kunnen we verwachten

Nieuws Schoonmaakbeurzen & Evenementen 19 januari 2018

Interclean Amsterdam 2018: dit kunnen we verwachten

Van 15 tot en met 18 mei 2018 opent Interclean Amsterdam 2018 haar deuren. “Sinds de eerste editie in 1967 is Interclean Amsterdam uitgegroeid tot een onmisbare vakbeurs voor bedrijven, van over de hele wereld, die de nieuwste innovaties willen zien en gebruik willen maken van een unieke kans om te netwerken”, aldus Marketing & Communications manager Hilke de Vries van RAI Amsterdam.
De grootste schoonmaakbeurs ter wereld beslaat twaalf hallen en biedt plaats aan maar liefst meer dan achthonderd exposanten uit meer dan veertig landen. De beurs omvat een breed scala aan schoonmaak- en hygiënesegmenten – inclusief washroom, equipment en machines – en biedt bezoekers het meest complete overzicht van de beschikbare sectoren. Ook buiten het gebouw is een groot gebied ingericht voor outdoor schoonmaak, hogedrukreiniging en glasbewassing – met live demonstraties.
Nieuw in 2018
Interclean Amsterdam 2018 introduceert drie nieuwe segmenten: Laundry, Waste solutions en Healthcare. Deze segmenten maken het evenement completer dan ooit tevoren, met nieuwe onderdelen zoals het On-Premise Laundry (OPL) paviljoen, het Zero Waste LAB en het Healthcare Cleaning LAB. “Vooral het Healthcare Cleaning LAB belooft met zijn vaardighedenworkshops een bijzonder populaire aanvulling te worden op de editie 2018, naast het Healthcare Cleaning Forum”, zo meldt De Vries.
Onder de andere nieuwe onderdelen die te zien zullen zijn tijdens Interclean Amsterdam 2018 valt de Interclean Stage, waar seminars gehouden worden over een aantal kwesties die invloed hebben op de professionele schoonmaak- en hygiëne-industrie. Ook zal tijdens de editie van 2018 de Washroom of the Future geïntroduceerd worden. Dit is een presentatie van de nieuwste sanitairtechnologie die laat zien hoe het Internet of Things de benadering van de industrie voor wat betreft sanitairreiniging kan veranderen.
Innovation Award
Wederom wordt deze editie de Innovation Award uitgereikt. In 2016 ging de prijs naar de Suma Revoflow van Diversey Care. Dit jaar strijden meer dan honderd inzendingen om de prijs die wordt uitgereikt aan de meest originele, praktische, duurzame en winstgevende oplossingen voor de schoonmaak- en hygiëneindustrie. De inzendingen zijn grotendeels te aanschouwen in het Innovation LAB op de beurs.
Bezoeken
Om Interclean Amsterdam 2018 te bezoeken is registratie verplicht. Tot acht mei 2018 is dit kosteloos. Inschrijven kan via DEZE website.

Deel dit artikel

Primaire Sidebar

Recent nieuwsPartner nieuws
Cleanfix RA 660 Navi: “Robotisering zal branche veranderen” robot
24 mrt

Robot als collega: verrijking of bedreiging?

Schoonmakend Nederland maakt nieuwe portretserie voor Dag van de Schoonmaker
21 mrt

Schoonmakend Nederland maakt nieuwe portretserie voor Dag van de Schoonmaker

Clear4Clean zet voort onder de naam Qualis Insight C4C
21 mrt

Clear4Clean zet kwaliteitmeetsysteem en keurmerk voort onder de naam Qualis-Insight C4C

UWV mocht voorschot arbeidsongeschiktheidsuitkering niet verhalen op schoonmaakbedrijf
16 mrt

UWV mocht voorschot arbeidsongeschiktheidsuitkering niet verhalen op schoonmaakbedrijf

Nederlandse Arbeidsinspectie gaat meer controleren bij glaswas
16 mrt

Nederlandse Arbeidsinspectie gaat meer controleren bij glaswas

Toon meer

Aanbevolen voor jou! Lees meer

Uitleg voor de ZZP praktijk na de lang verwachte Deliveroo zaak

Van onze partner The Legal Company

Is de ZZP-er nou een echte Wolf in Schaapskleren of zijn er nog roodkapjes?!

Cleanfix RA 660 Navi: “Robotisering zal branche veranderen” robot

Robot als collega: verrijking of bedreiging?

DFP Schoon kiest voor minder plastic afval in de schoonmaak

Van onze partner Crohill

DFP Schoon kiest voor minder plastic afval in de schoonmaak

Thema'sVakpartners

Coronavirus

UVC

Captains of Cleaning

cao schoonmaak

Aanbestedingen & contracten

Artikel 38 - cao schoonmaak

Reinigingsmiddelen

Glasbewassing

Schoonmaakbeurzen & Evenementen

Schoonmakend Nederland

SieV

De Dag van de Schoonmaker

Microvezel

Code Schoonmaak

RAS

Toon meer

Footer

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
Copyright © 2023 Prosu Media Producties | Privacy | Algemene voorwaarden | Disclaimer
  • Nieuws
  • Artikelen
  • Opinie
  • Adverteren bij Clean Totaal
  • Abonneren op Clean Totaal
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Proefnummer aanvragen
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • Over Clean Totaal
Cleantotaal maakt gebruik van cookies
Deze site maakt gebruik van cookies. Door op "AKKOORD" te drukken, gaat u akkoord met alle cookies. Pas uw voorkeuren aan bij instellingen als u de cookies niet (allemaal) wilt accepteren.

Zelf instellenAKKOORD
Privacy & Cookies Policy

Privacy statement

Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Zie ook onze cookieverklaring.
Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies gebruiken we om de basisfuncties van de site te kunnen laten draaien. Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens.

Social media

Deze cookies kunnen worden gebruikt door de verschillende sociale media functies die we op onze website hebben geplaatst. Dit om jou in staat te stellen onze inhoud met uw vrienden en netwerken te delen. Ze bouwen een profiel van jouw interesses op. Dit kan van invloed zijn op de inhoud en berichten die je op social media ziet. Als je deze cookies niet toestaat kun je de sociale mediaknoppen wellicht niet zien of gebruiken. Deze cookies maken het ook mogelijk om embeds van YouTube, LinkedIn, Facebook, Instagram etc. te tonen in artikelen

Advertenties

Door middel van deze cookies kunnen wij profielen en doelgroepen opbouwen van onze gebruikers zodat wij de inhoud van onze websites en apps, zoals video's en advertenties, kunnen afstemmen op de gebruiker en de content. Deze herkenning vindt plaats op bedrijfsniveau. Er worden geen persoonsgegevens verzameld.

Advertisement

Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.

Analytics

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Opslaan en accepteren