• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

Cleantotaal.nlCleantotaal.nl

  • Home
  • Artikelen
  • Nieuws
  • Podcasts
  • Nieuwsbrief
  • Vakpartners
    • Crohill
    • The Legal Company
    • Numatic International
    • Schneidereit Professional
  • Adverteren
  • » Abonneren
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Proefnummer aanvragen
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • icon
  • Contactpagina

Huub Kattenpoel is het nieuwe gezicht van Kleentec

Nieuws 24 oktober 2018

Huub Kattenpoel is het nieuwe gezicht van Kleentec

Sinds 1 oktober is Huub Kattenpoel als nieuw algemeen directeur verantwoordelijk voor Kleentec. Voormalig directeur en oprichter Bas Niemeijer blijft in de functie van commercieel directeur bij Gom wel betrokken bij de specialist in de schoonmaak in de foodsector. In diverse functies was Huub Kattenpoel op managementniveau actief voor collega-schoonmaakbedrijven ISS en CSU. ‘Met de groei die nog op ons afkomt, is het zaak de organisatie goed neer te zetten.’
Die groei was voor Bas Niemeijer ook de reden om plaats te maken. ‘Kleentec is uitgegroeid tot een bedrijf met 65 miljoen euro omzet. Zo’n bedrijf verdient een volwaardige directeur om de next step te zetten’, constateert hij. Als verantwoordelijke man bij ISS kwam Huub Kattenpoel Kleentec in de praktijk al meermalen tegen. ‘lk ken Bas en het bedrijf daardoor goed. Kleentec is een fantastisch bedrijf. De kracht van Kleentec is dat het nog altijd een kleinschalige organisatie is, die snel kan reageren en veel vakkennis heeft. Ook nu het bedrijf onderdeel is van Facilicom, blijft het op dezelfde manier opereren. En juist door die constructie heb je ook weer synergievoordelen. Je kunt kennis delen met andere business units of samen best practices door ontwikkelen.’

Aparte business unit

Bas Niemeijer was in 2001 een van de oprichters van het bedrijf. Sinds 2016 is Kleentec onderdeel van Facilicom, dat van Kleentec een aparte business unit onder schoonmaakbedrijf Gom maakte. Omdat het bedrijf als marktleider in de voedingsmiddelenindustrie een sterke positie heeft, bleef de naam gehandhaafd. Gaat Niemeijer ‘zijn’ Kleentec missen? ‘Ja, het contact met de collega’s en de klanten ga ik zeker missen, ook al blijf ik aanschuiven bij grote commerciële trajecten. En nee, want ik heb als commercieel directeur van Gom ook een gave nieuwe job. En ik heb veel vertrouwen in Huub, temeer omdat het managementteam van Kleentec verder ongewijzigd is.’

Continuïteit garanderen

Ook Kattenpoel ziet geen reden tot verandering. ‘Het belangrijkste doel wordt de continuïteit van Kleentec garanderen. Met de groei die nog op ons afkomt, is het zaak de organisatie goed neer te zetten’, zegt de 41-jarige inwoner van Enschede, die er al een paar nachtdiensten voor zijn nieuwe werkgever op heeft zitten. ‘Ik wil zo snel mogelijk het Kleentec-gevoel krijgen. Dit is het bedrijf dat door Bas vanaf de grond is opgebouwd en ik wil net als Bas dichtbij de mensen staan en weten wat er in de organisatie speelt.’

Deel dit artikel

Primaire Sidebar

Recent nieuwsPartner nieuws
Cleanfix RA 660 Navi: “Robotisering zal branche veranderen” robot
24 mrt

Robot als collega: verrijking of bedreiging?

Schoonmakend Nederland maakt nieuwe portretserie voor Dag van de Schoonmaker
21 mrt

Schoonmakend Nederland maakt nieuwe portretserie voor Dag van de Schoonmaker

Clear4Clean zet voort onder de naam Qualis Insight C4C
21 mrt

Clear4Clean zet kwaliteitmeetsysteem en keurmerk voort onder de naam Qualis-Insight C4C

UWV mocht voorschot arbeidsongeschiktheidsuitkering niet verhalen op schoonmaakbedrijf
16 mrt

UWV mocht voorschot arbeidsongeschiktheidsuitkering niet verhalen op schoonmaakbedrijf

Nederlandse Arbeidsinspectie gaat meer controleren bij glaswas
16 mrt

Nederlandse Arbeidsinspectie gaat meer controleren bij glaswas

Toon meer

Aanbevolen voor jou! Lees meer

Cleanfix RA 660 Navi: “Robotisering zal branche veranderen” robot

Robot als collega: verrijking of bedreiging?

DFP Schoon kiest voor minder plastic afval in de schoonmaak

Van onze partner Crohill

DFP Schoon kiest voor minder plastic afval in de schoonmaak

Schoonmakend Nederland maakt nieuwe portretserie voor Dag van de Schoonmaker

Schoonmakend Nederland maakt nieuwe portretserie voor Dag van de Schoonmaker

Thema'sVakpartners

Coronavirus

UVC

Captains of Cleaning

cao schoonmaak

Aanbestedingen & contracten

Artikel 38 - cao schoonmaak

Reinigingsmiddelen

Glasbewassing

Schoonmaakbeurzen & Evenementen

Schoonmakend Nederland

SieV

De Dag van de Schoonmaker

Microvezel

Code Schoonmaak

RAS

Toon meer

Footer

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
Copyright © 2023 Prosu Media Producties | Privacy | Algemene voorwaarden | Disclaimer
  • Nieuws
  • Artikelen
  • Opinie
  • Adverteren bij Clean Totaal
  • Abonneren op Clean Totaal
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Proefnummer aanvragen
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • Over Clean Totaal
Cleantotaal maakt gebruik van cookies
Deze site maakt gebruik van cookies. Door op "AKKOORD" te drukken, gaat u akkoord met alle cookies. Pas uw voorkeuren aan bij instellingen als u de cookies niet (allemaal) wilt accepteren.

Zelf instellenAKKOORD
Privacy & Cookies Policy

Privacy statement

Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Zie ook onze cookieverklaring.
Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies gebruiken we om de basisfuncties van de site te kunnen laten draaien. Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens.

Social media

Deze cookies kunnen worden gebruikt door de verschillende sociale media functies die we op onze website hebben geplaatst. Dit om jou in staat te stellen onze inhoud met uw vrienden en netwerken te delen. Ze bouwen een profiel van jouw interesses op. Dit kan van invloed zijn op de inhoud en berichten die je op social media ziet. Als je deze cookies niet toestaat kun je de sociale mediaknoppen wellicht niet zien of gebruiken. Deze cookies maken het ook mogelijk om embeds van YouTube, LinkedIn, Facebook, Instagram etc. te tonen in artikelen

Advertenties

Door middel van deze cookies kunnen wij profielen en doelgroepen opbouwen van onze gebruikers zodat wij de inhoud van onze websites en apps, zoals video's en advertenties, kunnen afstemmen op de gebruiker en de content. Deze herkenning vindt plaats op bedrijfsniveau. Er worden geen persoonsgegevens verzameld.

Advertisement

Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.

Analytics

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Opslaan en accepteren