Schoonmaakplatform Helpling biedt vanaf nu ook glazenwassen als service aan. Dit is na schoonmaken de tweede dienst die te boeken is via het online platform. Hiermee zet Helpling een belangrijke volgende stap in het worden van hét platform voor huishoudelijke diensten.
Floyd Sijmons, oprichter van Helpling Nederland: “Glazenwassen is bij uitstek een dienst die aansluit bij de ambities van Helpling. Het is een conservatieve markt, waarin veelal zwart wordt gewerkt. Wij maken de wereld van glazenwassen graag transparant met een vaste prijs per raam. Ongeachte welke hoogte en breedte. De frequentie van een glazenwasbeurt is daarnaast relatief hoog, wat het een interessante vervolgstap voor Helpling maakt.”
Samenwerking met een glazenwasbedrijf
Voor deze nieuwe dienst werkt Helpling samen met een zorgvuldig geselecteerd glazenwasbedrijf met jarenlange ervaring in Amsterdam die achter de missie en waarden van Helpling staat. Dankzij de technische expertise van Helpling kan de glazenwasser profiteren van de online-boekingsmogelijkheden en marketingactiviteiten van Helpling en zelf blijven focussen op zijn core business; glazenwassen.
De consument weet als hij via Helpling een glazenwasser boekt zeker dat hij in zee gaat met een legaal bedrijf. Daarnaast is de service gemakkelijk online te betalen, ben je verzekerd tegen materiële schade via het glazenwasbedrijf en staat ook de klantenservice van Helpling zeven dagen per week voor je klaar.
Glazenwassen is tot dusver alleen te boeken in Amsterdam. In de nabije toekomst zal worden uitgebreid naar andere steden in de Randstad.