Hectas Facility Services heeft haar corporate branding volledig vernieuwd. Naast het nieuwe logo is de website in het nieuwe design gelanceerd op www.hectas.com.
In het middelpunt van de nieuwe Corporate Identity staat het begrip partnerschap. De ondernemingswaarden ‘samenwerking’, ‘innovatie’, ‘waardering’ en ‘professionaliteit’ vormen de basis. Hectas richt zich sinds haar oprichting op een langdurige samenwerking met klanten en medewerkers en wil met de nieuwe huisstijl dit idee van partnerschap nog sterker in het centrum van haar identiteit zetten.
Win-win situatie
“Het is ons streven om in een dialoog met opdrachtgevers oplossingen door te voeren waar alle partijen van profiteren. De dubbelplus in het logo symboliseert deze win-win situatie“, licht Markus Breithaupt, bestuursvoorzitter van hectas, toe.
De nieuwe merkenidentiteit wordt vanaf nu geïntroduceerd in alle hectas maatschappijen in Duitsland, Oostenrijk en Nederland. Ook de dochtermaatschappijen zoals de IKR, FAMA, GRS en ELITE Facility Services nemen het hectas logo en het nieuwe design over. “Wij willen alle hectas maatschappijen onder een en dezelfde paraplu presenteren. Dat maakt duidelijk dat wij eenduidig en als één team handelen“, aldus Breithaupt.
Hectas start met de overgang naar de nieuwe huisstijl met de website en de bedrijfsmiddelen. De werkkleding en de voertuigbelettering worden geleidelijk in de komende maanden en in 2020 vernieuwd.