• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

Cleantotaal.nlCleantotaal.nl

Het laatste nieuws voor de professionele schoonmaak

  • Nieuws
    • Artikelen
    • Cao schoonmaak
    • Opinie
    • Podcasts
  • Vacatures
  • Vakpartners
    • Innovi
    • The Legal Company
    • Schoonmaak Vakdagen
  • Adverteren
  • Abonneren
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Ontvang de gratis nieuwsbrief
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • Contact
  • 🛒

Nieuwe Corporate Identity voor Hectas Facility Services

Nieuws 7 november 2019

Hectas Facility Services heeft haar corporate branding volledig vernieuwd. Naast het nieuwe logo is de website in het nieuwe design gelanceerd op www.hectas.com.
In het middelpunt van de nieuwe Corporate Identity staat het begrip partnerschap. De ondernemingswaarden ‘samenwerking’, ‘innovatie’, ‘waardering’ en ‘professionaliteit’ vormen de basis. Hectas richt zich sinds haar oprichting op een langdurige samenwerking met klanten en medewerkers en wil met de nieuwe huisstijl dit idee van partnerschap nog sterker in het centrum van haar identiteit zetten.Nieuwe Corporate Identity voor Hectas Facility Services

Win-win situatie

“Het is ons streven om in een dialoog met opdrachtgevers oplossingen door te voeren waar alle partijen van profiteren. De dubbelplus in het logo symboliseert deze win-win situatie“, licht Markus Breithaupt, bestuursvoorzitter van hectas, toe.
De nieuwe merkenidentiteit wordt vanaf nu geïntroduceerd in alle hectas maatschappijen in Duitsland, Oostenrijk en Nederland. Ook de dochtermaatschappijen zoals de IKR, FAMA, GRS en ELITE Facility Services nemen het hectas logo en het nieuwe design over. “Wij willen alle hectas maatschappijen onder een en dezelfde paraplu presenteren. Dat maakt duidelijk dat wij eenduidig en als één team handelen“, aldus Breithaupt.
Hectas start met de overgang naar de nieuwe huisstijl met de website en de bedrijfsmiddelen. De werkkleding en de voertuigbelettering worden geleidelijk in de komende maanden en in 2020 vernieuwd.

Deel dit artikel

Primaire Sidebar

Recent nieuwsPartner nieuws
Appreo: “Slimmer, leuker en makkelijker schoonmaken”
18 dec

Appreo: “Slimmer, leuker en makkelijker schoonmaken”

Gom introduceert datagedreven schoonmaak die juist menselijke ervaring centraal zet
17 dec

Gom introduceert datagedreven schoonmaak die juist menselijke ervaring centraal zet

Nettoloon werkenden stijgt in 2026
17 dec

Nettoloon werkenden stijgt in 2026

Woordvoerder Schiphol reageert op aangeboden petitie
16 dec

Woordvoerder Schiphol reageert op aangeboden FNV-petitie

Kerstborrel bij Shell ontsierd door onzekerheid facilitair werknemers
15 dec

Kerstborrel bij Shell ontsierd door onzekerheid facilitair werknemers

Toon meer

Aanbevolen voor jou! Lees meer

Appreo: “Slimmer, leuker en makkelijker schoonmaken”

Appreo: “Slimmer, leuker en makkelijker schoonmaken”

Nettoloon werkenden stijgt in 2026

Nettoloon werkenden stijgt in 2026

Gom introduceert datagedreven schoonmaak die juist menselijke ervaring centraal zet

Gom introduceert datagedreven schoonmaak die juist menselijke ervaring centraal zet

Thema'sVakpartners

Coronavirus

UVC

Captains of Cleaning

cao schoonmaak

Aanbestedingen & contracten

Artikel 38 - cao schoonmaak

Reinigingsmiddelen

Glasbewassing

Schoonmaakbeurzen & Evenementen

Schoonmakend Nederland

SieV

De Dag van de Schoonmaker

Microvezel

Code Schoonmaak

RAS

Toon meer

Footer

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
Logo Clean Totaal

Copyright © 2025 Prosu BV

Privacy | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Cookiebeleid
  • Nieuws
    • Artikelen
    • Opinie
  • Vakpartners
    • Schoonmaak Vakdagen
    • The Legal Company
  • Adverteren
  • Vacatures
  • Abonneren op Clean Totaal
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • Over Clean Totaal
  • Winkelmand