Hazet heeft haar salesteam uitgebreid met de komst van vier nieuwe accountmanagers. Met hun komst kiest de groothandel vanaf 2018 voor een gesegmenteerde benadering van de markt.
Door een gedifferentieerde doelgroepbenadering op verschillende segmenten verwacht Hazet nog meer waarde te kunnen toevoegen. “Door producten en diensten aan te laten sluiten bij de kenmerken en behoeften van deze doelgroep.”
Segmenten
Bij Hazet is gekozen voor een gedifferentieerde benadering op basis van onderstaande segmenten.
- Schoonmaakbedrijven
- Gezondheidszorg
- Horeca
- Leisure
- (Food)Industrie
- Overig
Accountmanagers
De nieuwe accountmanagers zijn Udo Wetzel(bedrijfskleding/PBM), Raymond van Muiden(schoonmaakbedrijven), Fatih Akyuz(horeca/leisure), Quint Rempt(verkoop binnendienst) en een salesmanager Peter de Haan.
Het bedrijf wil in 2018 verdere winstgevende groei realiseren en doet dat door het koppelen van een vaste contactpersoon op de verkoop binnendienst aan de accountmanager: “hiermee verwachten we de kwaliteit van dienstverlening te optimaliseren.”