• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

Cleantotaal.nlCleantotaal.nl

Het laatste nieuws voor de professionele schoonmaak

  • Nieuws
    • Artikelen
    • Cao schoonmaak
    • Opinie
    • Podcasts
  • Vacatures
  • Vakpartners
    • Innovi
    • The Legal Company
    • Schoonmaak Vakdagen
  • Adverteren
  • Abonneren
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Ontvang de gratis nieuwsbrief
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • Contact
  • 🛒

Hazet kiest bij uitbreiding salesteam voor gesegmenteerde benadering

Nieuws 5 januari 2018

Hazet heeft haar salesteam uitgebreid met de komst van vier nieuwe accountmanagers. Met hun komst kiest de groothandel vanaf 2018 voor een gesegmenteerde benadering van de markt.
Door een gedifferentieerde doelgroepbenadering op verschillende segmenten verwacht Hazet nog meer waarde te kunnen toevoegen. “Door producten en diensten aan te laten sluiten bij de kenmerken en behoeften van deze doelgroep.”
Segmenten
Bij Hazet is gekozen voor een gedifferentieerde benadering op basis van onderstaande segmenten.

  • Schoonmaakbedrijven
  • Gezondheidszorg
  • Horeca
  • Leisure
  • (Food)Industrie
  • Overig

Accountmanagers
De nieuwe accountmanagers zijn Udo Wetzel(bedrijfskleding/PBM), Raymond van Muiden(schoonmaakbedrijven), Fatih Akyuz(horeca/leisure), Quint Rempt(verkoop binnendienst) en een salesmanager Peter de Haan.
Het bedrijf wil in 2018 verdere winstgevende groei realiseren en doet dat door het koppelen van een vaste contactpersoon op de verkoop binnendienst aan de accountmanager: “hiermee verwachten we de kwaliteit van dienstverlening te optimaliseren.”
Hazet heeft haar salesteam uitgebreid met de komst van vier nieuwe accountmanagers. Met hun komst kiest Hazet vanaf 2018 voor een gesegmenteerde benadering van de markt.

Deel dit artikel

Primaire Sidebar

Recent nieuwsPartner nieuws
Nettoloon werkenden stijgt in 2026
17 dec

Nettoloon werkenden stijgt in 2026

Gom introduceert datagedreven schoonmaak die juist menselijke ervaring centraal zet
17 dec

Gom introduceert datagedreven schoonmaak die juist menselijke ervaring centraal zet

Woordvoerder Schiphol reageert op aangeboden petitie
16 dec

Woordvoerder Schiphol reageert op aangeboden FNV-petitie

Kerstborrel bij Shell ontsierd door onzekerheid facilitair werknemers
15 dec

Kerstborrel bij Shell ontsierd door onzekerheid facilitair werknemers

Bestuurders uitzendbureaus persoonlijk aansprakelijk voor bijna €1 miljoen aan achterstallig loon
15 dec

Bestuurders uitzendbureaus persoonlijk aansprakelijk voor bijna €1 miljoen aan achterstallig loon

Toon meer

Aanbevolen voor jou! Lees meer

Nettoloon werkenden stijgt in 2026

Nettoloon werkenden stijgt in 2026

Gom introduceert datagedreven schoonmaak die juist menselijke ervaring centraal zet

Gom introduceert datagedreven schoonmaak die juist menselijke ervaring centraal zet

Woordvoerder Schiphol reageert op aangeboden petitie

Woordvoerder Schiphol reageert op aangeboden FNV-petitie

Thema'sVakpartners

Coronavirus

UVC

Captains of Cleaning

cao schoonmaak

Aanbestedingen & contracten

Artikel 38 - cao schoonmaak

Reinigingsmiddelen

Glasbewassing

Schoonmaakbeurzen & Evenementen

Schoonmakend Nederland

SieV

De Dag van de Schoonmaker

Microvezel

Code Schoonmaak

RAS

Toon meer

Footer

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
Logo Clean Totaal

Copyright © 2025 Prosu BV

Privacy | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Cookiebeleid
  • Nieuws
    • Artikelen
    • Opinie
  • Vakpartners
    • Schoonmaak Vakdagen
    • The Legal Company
  • Adverteren
  • Vacatures
  • Abonneren op Clean Totaal
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • Over Clean Totaal
  • Winkelmand