• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

Cleantotaal.nlCleantotaal.nl

  • Home
  • Artikelen
  • Nieuws
  • Podcasts
  • Nieuwsbrief
  • Vakpartners
    • Crohill
    • The Legal Company
    • Numatic International
    • Schneidereit Professional
  • Adverteren
  • » Abonneren
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Proefnummer aanvragen
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • icon
  • Contactpagina

Hago pakt uit op Dag van het Vakmanschap

Nieuws 25 maart 2014

Hago pakt uit op Dag van het Vakmanschap

Op  21 maart jl. organiseerde Hago in het Achmea Congrescenter haar Dag van het Vakmanschap. Onder het thema “Innovatie door verbinding, waargemaakt in de praktijk” kwamen 240 mensen bij elkaar, een mix van opdrachtgevers, leveranciers en medewerkers. Met elkaar bespraken zij praktische schoonmaakvraagstukken en oplossingen hiervoor. Achmea is overigens de grootste opdrachtgever van Hago Next.

 

In de ochtend stond interne kennisdeling op het programma. Algemeen directeur Ruud Danklof meldde dat Hago dit jaarlijks terugkerende evenement aangrijpt om vakkennis te delen en te vergroten, en de Hago medewerkers te trainen in de nieuwste specialistische diensten en concepten.

’s Middags zocht Hago de verbinding met de opdrachtgevers door acht workshops te organiseren over uiteenlopende thema’s. Veel in trek waren de workshops over Hago’s belevingsconcept 3D, duurzaamheid, afvalmanagement en de Twisterpad methode.

 

De kersverse eindverantwoordelijke van Hago Next, Frank Dobbelsteijn (afkomstig van EcoSmart) nam de bezoekers mee in de laatste wapenfeiten van Hago Next. Aansluitend presenteerde online specialist Roy Ploum de ontwikkeling die Hago’s app @lly doormaakte. De app is inmiddels doorvertaald naar de zorg, een cleanroomtoepassing, industrie, transport en retail. In 2014 presenteert Vebego ook de @lly voor flexwerkers.  

 

Forse stijging belevingskwaliteit met 3D

Rayonmanager René de Wit lichtte 3D toe, het belevingsconcept van Hago dat de klant- en medewerkertevredenheid bij opdrachtgever DSM met ruim 2,5 punt deed stijgen. “De technische kwaliteit was hier altijd op orde, maar zo ervaarden de medewerkers van DSM dit niet. Het bedrijf koos voor 3D: driedimensionale dienstverlening met dagschoonmaak, dialoog en direct resultaat. Door 3D te introduceren, waarbij de schoonmaker overdag werkt en in direct contact staat met de eindgebruikers, was het mogelijk hier persoonlijk maatwerk af te leveren: iedere eindgebruiker geeft zijn persoonlijke wensen aan die de basis voor het werkprogramma van de schoonmaker vormen. Het resultaat was dat de belevingskwaliteit met zo’n 2,5 punten steeg bij gelijkblijvende, goede technische kwaliteit.”

 

Duurzaamheid drukst bezocht

Ook druk bezocht was de workshop duurzaamheid. Onder het motto ‘durf te verduurzamen’ maakten contactpersonen afspraken op onderwerpen als afvalmanagement, social return, dagschoonmaak, de inzet van duurzame middelen en opleiding van medewerkers, waar zij in de nabije toekomst direct mee aan de slag gaan. Partner EcoSmart lichtte in een afzonderlijke workshop het afvalvrije kantoor toe.

 

Specialistisch vloeronderhoud, glas- en gevelreiniging en geurbestrijding

Zusterbedrijf Alpheios toonde de chemievrije Twisterpad methode waar op deze site al meerdere malen uitvoerig over is gesproken. Fortron toonde haar visie op totaalgevelmanagement, met als onderdeel haar innovatieve Facade brushes I en II.

 

Uniek was ook de geurabsorberende folie die partner Fleetshield presenteerde. De folie absorbeert nare geur en leverbaar met aantrekkelijke fotoprints. Hago en Fleetshield boekten hiermee al goede resultaten bij bijvoorbeeld Ahoy Rotterdam. 

Op het marktplein presenteerden ook partners CWS, Initial, SCA, Fusernet, Speed Clean Mobile en zusterbedrijven Tence, Yask en Vebego Innovations hun innovaties.

 

www.hago.nl

  

Deel dit artikel

Primaire Sidebar

Recent nieuwsPartner nieuws
Schoonmakend Nederland maakt nieuwe portretserie voor Dag van de Schoonmaker
21 mrt

Schoonmakend Nederland maakt nieuwe portretserie voor Dag van de Schoonmaker

Clear4Clean zet voort onder de naam Qualis Insight C4C
21 mrt

Clear4Clean zet kwaliteitmeetsysteem en keurmerk voort onder de naam Qualis-Insight C4C

UWV mocht voorschot arbeidsongeschiktheidsuitkering niet verhalen op schoonmaakbedrijf
16 mrt

UWV mocht voorschot arbeidsongeschiktheidsuitkering niet verhalen op schoonmaakbedrijf

Nederlandse Arbeidsinspectie gaat meer controleren bij glaswas
16 mrt

Nederlandse Arbeidsinspectie gaat meer controleren bij glaswas

Op de hoogte van de laatste trends met Captains of Cleaning
15 mrt

Op de hoogte van de laatste trends met Captains of Cleaning

Toon meer

Aanbevolen voor jou! Lees meer

Schoonmakend Nederland maakt nieuwe portretserie voor Dag van de Schoonmaker

Schoonmakend Nederland maakt nieuwe portretserie voor Dag van de Schoonmaker

Clear4Clean zet voort onder de naam Qualis Insight C4C

Clear4Clean zet kwaliteitmeetsysteem en keurmerk voort onder de naam Qualis-Insight C4C

UWV mocht voorschot arbeidsongeschiktheidsuitkering niet verhalen op schoonmaakbedrijf

UWV mocht voorschot arbeidsongeschiktheidsuitkering niet verhalen op schoonmaakbedrijf

Thema'sVakpartners

Coronavirus

UVC

Captains of Cleaning

cao schoonmaak

Aanbestedingen & contracten

Artikel 38 - cao schoonmaak

Reinigingsmiddelen

Glasbewassing

Schoonmaakbeurzen & Evenementen

Schoonmakend Nederland

SieV

De Dag van de Schoonmaker

Microvezel

Code Schoonmaak

RAS

Toon meer

Footer

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
Copyright © 2023 Prosu Media Producties | Privacy | Algemene voorwaarden | Disclaimer
  • Nieuws
  • Artikelen
  • Opinie
  • Adverteren bij Clean Totaal
  • Abonneren op Clean Totaal
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Proefnummer aanvragen
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • Over Clean Totaal
Cleantotaal maakt gebruik van cookies
Deze site maakt gebruik van cookies. Door op "AKKOORD" te drukken, gaat u akkoord met alle cookies. Pas uw voorkeuren aan bij instellingen als u de cookies niet (allemaal) wilt accepteren.

Zelf instellenAKKOORD
Privacy & Cookies Policy

Privacy statement

Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Zie ook onze cookieverklaring.
Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies gebruiken we om de basisfuncties van de site te kunnen laten draaien. Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens.

Social media

Deze cookies kunnen worden gebruikt door de verschillende sociale media functies die we op onze website hebben geplaatst. Dit om jou in staat te stellen onze inhoud met uw vrienden en netwerken te delen. Ze bouwen een profiel van jouw interesses op. Dit kan van invloed zijn op de inhoud en berichten die je op social media ziet. Als je deze cookies niet toestaat kun je de sociale mediaknoppen wellicht niet zien of gebruiken. Deze cookies maken het ook mogelijk om embeds van YouTube, LinkedIn, Facebook, Instagram etc. te tonen in artikelen

Advertenties

Door middel van deze cookies kunnen wij profielen en doelgroepen opbouwen van onze gebruikers zodat wij de inhoud van onze websites en apps, zoals video's en advertenties, kunnen afstemmen op de gebruiker en de content. Deze herkenning vindt plaats op bedrijfsniveau. Er worden geen persoonsgegevens verzameld.

Advertisement

Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.

Analytics

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Opslaan en accepteren