• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

Cleantotaal.nlCleantotaal.nl

  • Home
  • Artikelen
  • Nieuws
  • Podcasts
  • Nieuwsbrief
  • Vakpartners
    • Crohill
    • The Legal Company
    • Numatic International
    • Schneidereit Professional
  • Adverteren
  • » Abonneren
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Proefnummer aanvragen
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • icon
  • Contactpagina

Hago en de Persgroep slaan handen ineen

Nieuws 2 mei 2017

Hago en de Persgroep slaan handen ineen

Vandaag start schoonmaakbedrijf Hago bij de Persgroep Nederland. Hago verzorgt de schoonmaak en glasbewassing op alle vestigingen van de uitgeverij, waaronder het hoofdkantoor in Amsterdam en de drukkerijen. De Persgroep stapt over van handelingsgerichte naar resultaatgerichte dagschoonmaak met aandacht voor belevingskwaliteit. Het contract is afgesloten voor drie jaar met één optiejaar.
Resultaatgerichte schoonmaak
In haar aanbieding zette Hago hoog in op de toegevoegde waarde die zij ziet in resultaatgerichte dagschoonmaak. Een meerwaarde die ook De Persgroep erkent. Daarom wordt nu op de grotere kantoren van de Persgroep de zogeheten menukaart ingevoerd. Hierop kunnen de gebruikers van de panden zelf hun prioriteiten aangeven, die vervolgens voor Hago als leidraad voor het indelen van het werk gelden. Mogelijk wordt op termijn gestart met een pilot met datagestuurde schoonmaak. Het plaatsen van sensoren op verschillende plekken, zoals bijvoorbeeld de toiletten, levert data op die trends in vervuiling zichtbaar maken. Deze informatie gebruikt Hago vervolgens om de schoonmaak nog verder aan te scherpen en daarmee de kwaliteit continu te verbeteren.
Verdieping en verder kijken
Voor de Persgroep waren vooral de mate waarin Hago zich verdiepte in haar (latente) behoeften om een goede aanbieding te kunnen doen doorslaggevend. Ook de expertise en het verder kijken dan de uitvraag waren van grote meerwaarde voor de uitgeverij. “Hago heeft buiten onze inspanningsgerichte aanvraag om, goed gekeken wat er speelt in de markt, welke technische innovaties voor ons relevant zijn en wat wij eigenlijk echt nodig hebben om de schoonmaak naar een hoger plan te tillen”, stelt het inkoopteam van de Persgroep. Rob Janse, salesmanager bij Hago, vult aan: “Dat de Persgroep kritisch naar haar eigen aanvraag heeft durven kijken op basis van onze aanbieding, was voor ons een startsein voor een hechte samenwerking. Het laat nu al zien dat we een open en eerlijke relatie kunnen gaan opbouwen. De ervaring leert dat dergelijke samenwerkingen de beste resultaten opleveren. Daarom kijken we vol vertrouwen en met plezier naar de toekomstige drie jaar.”
Over Hago
Hago groeide in 70 jaar uit van een klein, Limburgs familiebedrijf tot één van de grootste landelijke schoonmaakbedrijven in Nederland. Met bijna 12.000 medewerkers en ruime ervaring in schoonmaakdienstverlening en specialistische schoonmaak, realiseert Hago een omzet van 350 miljoen euro. We maken onder meer schoon in kantoren, zorgorganisaties, onderwijs, grote publieke ruimten, transport en industrie. ’s Ochtends, ’s avonds en steeds vaker overdag. Hago maakt onderdeel uit van Vebego, dat in vier landen actief is op het gebied van schoonmaak, facilitaire dienstverlening en zorg-ondersteunende diensten.
Bron: Hago

Deel dit artikel

Primaire Sidebar

Recent nieuwsPartner nieuws
Schoonmakend Nederland maakt nieuwe portretserie voor Dag van de Schoonmaker
21 mrt

Schoonmakend Nederland maakt nieuwe portretserie voor Dag van de Schoonmaker

Clear4Clean zet voort onder de naam Qualis Insight C4C
21 mrt

Clear4Clean zet kwaliteitmeetsysteem en keurmerk voort onder de naam Qualis-Insight C4C

UWV mocht voorschot arbeidsongeschiktheidsuitkering niet verhalen op schoonmaakbedrijf
16 mrt

UWV mocht voorschot arbeidsongeschiktheidsuitkering niet verhalen op schoonmaakbedrijf

Nederlandse Arbeidsinspectie gaat meer controleren bij glaswas
16 mrt

Nederlandse Arbeidsinspectie gaat meer controleren bij glaswas

Op de hoogte van de laatste trends met Captains of Cleaning
15 mrt

Op de hoogte van de laatste trends met Captains of Cleaning

Toon meer

Aanbevolen voor jou! Lees meer

Schoonmakend Nederland maakt nieuwe portretserie voor Dag van de Schoonmaker

Schoonmakend Nederland maakt nieuwe portretserie voor Dag van de Schoonmaker

Clear4Clean zet voort onder de naam Qualis Insight C4C

Clear4Clean zet kwaliteitmeetsysteem en keurmerk voort onder de naam Qualis-Insight C4C

UWV mocht voorschot arbeidsongeschiktheidsuitkering niet verhalen op schoonmaakbedrijf

UWV mocht voorschot arbeidsongeschiktheidsuitkering niet verhalen op schoonmaakbedrijf

Thema'sVakpartners

Coronavirus

UVC

Captains of Cleaning

cao schoonmaak

Aanbestedingen & contracten

Artikel 38 - cao schoonmaak

Reinigingsmiddelen

Glasbewassing

Schoonmaakbeurzen & Evenementen

Schoonmakend Nederland

SieV

De Dag van de Schoonmaker

Microvezel

Code Schoonmaak

RAS

Toon meer

Footer

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
Copyright © 2023 Prosu Media Producties | Privacy | Algemene voorwaarden | Disclaimer
  • Nieuws
  • Artikelen
  • Opinie
  • Adverteren bij Clean Totaal
  • Abonneren op Clean Totaal
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Proefnummer aanvragen
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • Over Clean Totaal
Cleantotaal maakt gebruik van cookies
Deze site maakt gebruik van cookies. Door op "AKKOORD" te drukken, gaat u akkoord met alle cookies. Pas uw voorkeuren aan bij instellingen als u de cookies niet (allemaal) wilt accepteren.

Zelf instellenAKKOORD
Privacy & Cookies Policy

Privacy statement

Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Zie ook onze cookieverklaring.
Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies gebruiken we om de basisfuncties van de site te kunnen laten draaien. Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens.

Social media

Deze cookies kunnen worden gebruikt door de verschillende sociale media functies die we op onze website hebben geplaatst. Dit om jou in staat te stellen onze inhoud met uw vrienden en netwerken te delen. Ze bouwen een profiel van jouw interesses op. Dit kan van invloed zijn op de inhoud en berichten die je op social media ziet. Als je deze cookies niet toestaat kun je de sociale mediaknoppen wellicht niet zien of gebruiken. Deze cookies maken het ook mogelijk om embeds van YouTube, LinkedIn, Facebook, Instagram etc. te tonen in artikelen

Advertenties

Door middel van deze cookies kunnen wij profielen en doelgroepen opbouwen van onze gebruikers zodat wij de inhoud van onze websites en apps, zoals video's en advertenties, kunnen afstemmen op de gebruiker en de content. Deze herkenning vindt plaats op bedrijfsniveau. Er worden geen persoonsgegevens verzameld.

Advertisement

Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.

Analytics

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Opslaan en accepteren