• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

Cleantotaal.nlCleantotaal.nl

  • Home
  • Artikelen
  • Nieuws
  • Podcasts
  • Nieuwsbrief
  • Vakpartners
    • Crohill
    • The Legal Company
    • Numatic International
    • Schneidereit Professional
  • Adverteren
  • » Abonneren
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Proefnummer aanvragen
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • icon

green care Professional opnieuw “GREEN BRAND” gekroond

Nieuws Reinigingsmiddelen Werner & Mertz 27 september 2017

green care PROFESSIONAL opnieuw “GREEN BRAND” gekroond

Werner & Mertz Professional werd voor de tweede keer vereerd met het “GREEN BRANDS Duitsland” kwaliteitszegel voor z’n green care PROFESSIONAL assortiment.
In het kader van de halfjaarlijkse conferentie ontving de Managing director van tana-Chemie GmbH / Werner & Mertz Professional, Werner Schulze, het certificaat van Norbert Lux, initiatiefnemer van GREEN BRANDS.  Dit kwaliteitszegel wordt toegekend aan ‘groene’ merken die duurzaamheid, milieubewustzijn en een gezonde levensstijl hoog in het vaandel dragen.
In 2015 werd de productlijn van green care Professional voor de eerste keer bekroond met de internationale award. Nu werd de milieutoekenning voor nog eens twee jaar verlengd in een reëvaluatieproces. “De vernieuwde erkenning is een motivatie voor ons om onze holistisch duurzame uitlijning in termen van een circulaire economie verder te zetten en om blijvend te verbeteren en te evolueren”, vertelt Managing Director Schulze.
Werner & Mertz Professional is de enige producent van reinigingsmiddelen voor professioneel gebruik die de kwaliteitszegel ontving. “Om het ‘GREEN BRAND’ label te ontvangen moeten bedrijven hun duurzame en milieubewuste inspanningen bewijzen. Greenwashing is niet mogelijk bij ons”, vertelde Lux, voor wie het ook gaat om de betrouwbaarheid van een merk.
vakpartner Werner & Mertz
Bedrijven kunnen niet zomaar meedoen met hun merk, ze moeten genomineerd worden. Ieder genomineerd bedrijf en merk moet dan zijn inzet in duurzaamheid bewijzen in een uitgebreid proces. Daaraan toegevoegd ontwikkelt een onafhakelijke jury van partners van verschillende competenties een validatieproces in de vorm van een vragenlijst die ook kleine en middelgrote ondernemingen de kans geeft om de populaire award te ontvangen. De vragen hebben betrekking op het doel van de onderneming, de toepassing van milieubeheer (MVO), een concrete verklaring over het verbruik van bronnen, emissies en afval. Daarnaast worden ook het niveau van bewustwording creëren in het bedrijf zelf, de communicatie met de klant en de leverancier in beschouwing genomen.
De onafhankelijke jury van experts beslist dan over de uitreiking van het label. Tot nu toe zijn ongeveer 140 merken en bedrijven uit verschillende sectoren gecertifieerd met het label en zo werd hun duurzame uitlijning goedgekeurd. green care Professional blinkt uit bij de recertifiëring met de hoogste score uit alle gecertifiëerden en deelt deze positie met drie andere groene merken.
GREEN BRANDS
De ‘Green Brands’ award wordt toegekend door de GREEN Brands Organisatie GmbH in samenwerking met het internationaal duurzaamheidsafdeling SERI en de raadpleging voor klimaatbeveiliging en duurzaamheid Allplan. Meer info over GREEN BRANDS vind je op www.green-brands.org.
vakpartner Werner & Mertz

Deel dit artikel

Primaire Sidebar

Recent nieuwsPartner nieuws
Loonstijging met 10% in de schoonmaaksector nabij?
1 feb

Loonstijging met 10% in de schoonmaaksector nabij?

DKF Group faciliteert medewerkers met gratis 4-in-1 zelftestset
31 jan

DKF Group faciliteert medewerkers met gratis 4-in-1 zelftestset

UWV: Minder schoonmakers, maar niet minder werk
31 jan

UWV: Minder schoonmakers, maar niet minder werk

Schoonmakers in Leids ziekenhuis vragen aandacht voor groot verschil in loonsverhoging
30 jan

Schoonmakers in Leids ziekenhuis vragen aandacht voor groot verschil in loonsverhoging

VSR en Schoonmakend Nederland presenteren onderzoek nano
26 jan

VSR en Schoonmakend Nederland presenteren onderzoek naar nano op glas en gevels

Toon meer

Aanbevolen voor jou! Lees meer

Spannende tijden voor zelfstandigen in de schoonmaakbranche: de laatste stand van zaken.

Van onze partner The Legal Company

Spannende tijden voor zelfstandigen in de schoonmaakbranche: de laatste stand van zaken

Meld u nu aan voor de ontbijtsessie ‘Flexibele arbeid: een zegen of een plaag?

Van onze partner The Legal Company

Meld u nu aan voor de ontbijtsessie ‘Flexibele arbeid: een zegen of een plaag?

Het bespreken van je liefdesleven met collega’s. Ongewenst? De vertrouwenspersoon is geen overbodige luxe meer.

Van onze partner The Legal Company

Het bespreken van je liefdesleven met collega’s. Ongewenst? De vertrouwenspersoon is geen overbodige luxe meer.

Thema'sVakpartners

Coronavirus

UVC

Captains of Cleaning

cao schoonmaak

Aanbestedingen & contracten

Artikel 38 - cao schoonmaak

Reinigingsmiddelen

Glasbewassing

Schoonmaakbeurzen & Evenementen

Schoonmakend Nederland

SieV

De Dag van de Schoonmaker

Microvezel

Code Schoonmaak

RAS

Toon meer

Footer

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
Copyright © 2023 Prosu Media Producties | Privacy | Algemene voorwaarden | Disclaimer
  • Nieuws
  • Artikelen
  • Opinie
  • Adverteren bij Clean Totaal
  • Abonneren op Clean Totaal
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Proefnummer aanvragen
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • Over Clean Totaal
Cleantotaal maakt gebruik van cookies
Deze site maakt gebruik van cookies. Door op "AKKOORD" te drukken, gaat u akkoord met alle cookies. Pas uw voorkeuren aan bij instellingen als u de cookies niet (allemaal) wilt accepteren.

Zelf instellenAKKOORD
Privacy & Cookies Policy

Privacy statement

Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Zie ook onze cookieverklaring.
Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies gebruiken we om de basisfuncties van de site te kunnen laten draaien. Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens.

Social media

Deze cookies kunnen worden gebruikt door de verschillende sociale media functies die we op onze website hebben geplaatst. Dit om jou in staat te stellen onze inhoud met uw vrienden en netwerken te delen. Ze bouwen een profiel van jouw interesses op. Dit kan van invloed zijn op de inhoud en berichten die je op social media ziet. Als je deze cookies niet toestaat kun je de sociale mediaknoppen wellicht niet zien of gebruiken. Deze cookies maken het ook mogelijk om embeds van YouTube, LinkedIn, Facebook, Instagram etc. te tonen in artikelen

Advertenties

Door middel van deze cookies kunnen wij profielen en doelgroepen opbouwen van onze gebruikers zodat wij de inhoud van onze websites en apps, zoals video's en advertenties, kunnen afstemmen op de gebruiker en de content. Deze herkenning vindt plaats op bedrijfsniveau. Er worden geen persoonsgegevens verzameld.

Advertisement

Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.

Analytics

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Opslaan en accepteren