• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

Cleantotaal.nlCleantotaal.nl

  • Home
  • Artikelen
  • Nieuws
  • Podcasts
  • Nieuwsbrief
  • Vakpartners
    • Crohill
    • The Legal Company
    • Numatic International
    • Schneidereit Professional
  • Adverteren
  • » Abonneren
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Proefnummer aanvragen
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • icon
  • Contactpagina

Gom wil met partnership LEVIY naar flexibelere schoonmaak

Nieuws 10 december 2018

Gom wil met partnership LEVIY naar flexibelere schoonmaak

Schoonmaakorganisatie Gom heeft onlangs een nieuwe stap gezet in de digitalisering van werkprocessen door een overeenkomst te sluiten met LEVIY. Het doel van dit partnership is om digitale informatie beter te ontsluiten en daardoor schoonmaakprocessen te optimaliseren. Hiermee wil Gom o.a. naar een flexibeler schoonmaakproces.
Op de foto: Bart van Tiggelen en Patrick Rosengarten van Gom samen met Sebastiaan van der Vinne en Markku Weingärtner van LEVIY tijdens het bekrachtigen van de samenwerking.

Volgens de landelijk opererende schoonmaakorganisatie is er veel aan gelegen om innovatie in het schoonmaakproces voortvarend aan de grond te krijgen. Daarvoor is sinds enkele jaren een eigen afdeling Business Development en Innovatie opgetuigd. Een beter gebruik van de grote hoeveelheid data die voorhanden is uit interne processen is een van de speerpunten in het innovatiebeleid. Intensivering van de relatie met softwareleverancier LEVIY past in het beleid om primaire processen meer te digitaliseren.
Met de businessunit Hospitality heeft Gom al een paar jaar goede ervaringen opgedaan met diverse LEVIY-modules. In een strategische samenwerking moeten nieuwe mogelijkheden worden verkend. Beide bedrijven hebben daarom afgesproken om de krachten de bundelen op het gebied van ontwikkeling.
Data voor sturingsinformatie
Bart van Tiggelen, manager Business Development en Innovatie: “Voor Gom heeft LEVIY veel meer potentie dan het communicatieplatform met alle stakeholders in de schoonmaak dat het nu al is. We zien veel toegevoegde waarde in het gebruik van data uit de primaire processen voor sturingsinformatie. Daarvoor gaan we samen aan de slag om nieuwe businessintelligencetools te ontwikkelen.”
Schoonmaak naar behoefte
Met een betere toepassing van beschikbare data wil Gom ook toe naar een flexibeler schoonmaakproces. Bart van Tiggelen: “Schoonmaak naar behoefte wordt in de toekomst een reële optie. Heeft een opdrachtgever vandaag iets minder bezetting, dan is de wens om de inzet van ons schoonmaakpersoneel daarop aan te passen. De themakaarten die schoonmaakmedewerkers gebruiken als handvat voor hun dagelijkse werkzaamheden zijn nu nog statisch. Je kunt je voorstellen dat we die themakaarten straks gaan aanpassen aan de bezetting. Medewerkers krijgen dan een ander werkprogramma aangeboden en doen niet langer elke dag meer hetzelfde werk.”
Het contract om de samenwerking te bezegelen is eind november door beide partijen ondertekend.

Deel dit artikel

Primaire Sidebar

Recent nieuwsPartner nieuws
Schoonmakend Nederland maakt nieuwe portretserie voor Dag van de Schoonmaker
21 mrt

Schoonmakend Nederland maakt nieuwe portretserie voor Dag van de Schoonmaker

Clear4Clean zet voort onder de naam Qualis Insight C4C
21 mrt

Clear4Clean zet kwaliteitmeetsysteem en keurmerk voort onder de naam Qualis-Insight C4C

UWV mocht voorschot arbeidsongeschiktheidsuitkering niet verhalen op schoonmaakbedrijf
16 mrt

UWV mocht voorschot arbeidsongeschiktheidsuitkering niet verhalen op schoonmaakbedrijf

Nederlandse Arbeidsinspectie gaat meer controleren bij glaswas
16 mrt

Nederlandse Arbeidsinspectie gaat meer controleren bij glaswas

Op de hoogte van de laatste trends met Captains of Cleaning
15 mrt

Op de hoogte van de laatste trends met Captains of Cleaning

Toon meer

Aanbevolen voor jou! Lees meer

Schoonmakend Nederland maakt nieuwe portretserie voor Dag van de Schoonmaker

Schoonmakend Nederland maakt nieuwe portretserie voor Dag van de Schoonmaker

Clear4Clean zet voort onder de naam Qualis Insight C4C

Clear4Clean zet kwaliteitmeetsysteem en keurmerk voort onder de naam Qualis-Insight C4C

UWV mocht voorschot arbeidsongeschiktheidsuitkering niet verhalen op schoonmaakbedrijf

UWV mocht voorschot arbeidsongeschiktheidsuitkering niet verhalen op schoonmaakbedrijf

Thema'sVakpartners

Coronavirus

UVC

Captains of Cleaning

cao schoonmaak

Aanbestedingen & contracten

Artikel 38 - cao schoonmaak

Reinigingsmiddelen

Glasbewassing

Schoonmaakbeurzen & Evenementen

Schoonmakend Nederland

SieV

De Dag van de Schoonmaker

Microvezel

Code Schoonmaak

RAS

Toon meer

Footer

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
Copyright © 2023 Prosu Media Producties | Privacy | Algemene voorwaarden | Disclaimer
  • Nieuws
  • Artikelen
  • Opinie
  • Adverteren bij Clean Totaal
  • Abonneren op Clean Totaal
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Proefnummer aanvragen
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • Over Clean Totaal
Cleantotaal maakt gebruik van cookies
Deze site maakt gebruik van cookies. Door op "AKKOORD" te drukken, gaat u akkoord met alle cookies. Pas uw voorkeuren aan bij instellingen als u de cookies niet (allemaal) wilt accepteren.

Zelf instellenAKKOORD
Privacy & Cookies Policy

Privacy statement

Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Zie ook onze cookieverklaring.
Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies gebruiken we om de basisfuncties van de site te kunnen laten draaien. Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens.

Social media

Deze cookies kunnen worden gebruikt door de verschillende sociale media functies die we op onze website hebben geplaatst. Dit om jou in staat te stellen onze inhoud met uw vrienden en netwerken te delen. Ze bouwen een profiel van jouw interesses op. Dit kan van invloed zijn op de inhoud en berichten die je op social media ziet. Als je deze cookies niet toestaat kun je de sociale mediaknoppen wellicht niet zien of gebruiken. Deze cookies maken het ook mogelijk om embeds van YouTube, LinkedIn, Facebook, Instagram etc. te tonen in artikelen

Advertenties

Door middel van deze cookies kunnen wij profielen en doelgroepen opbouwen van onze gebruikers zodat wij de inhoud van onze websites en apps, zoals video's en advertenties, kunnen afstemmen op de gebruiker en de content. Deze herkenning vindt plaats op bedrijfsniveau. Er worden geen persoonsgegevens verzameld.

Advertisement

Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.

Analytics

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Opslaan en accepteren