• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

Cleantotaal.nlCleantotaal.nl

  • Home
  • Artikelen
  • Nieuws
  • Podcasts
  • Nieuwsbrief
  • Vakpartners
    • Crohill
    • The Legal Company
    • Numatic International
    • Schneidereit Professional
  • Adverteren
  • » Abonneren
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Proefnummer aanvragen
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • icon
  • Contactpagina

EW event over klantbeleving

Nieuws 17 november 2013

EW event over klantbeleving

EW Facility Services organiseerde woensdagmiddag 13 november voor meer dan honderd opdrachtgevers en relaties het event ‘Facility Management als succesfactor voor klantbeleving’.

 

Locatie was Hotel Okura Amsterdam, internationaal vijfsterrenhotel en opdrachtgever van EW Facility Services sinds 1999. Samen met gerenommeerde sprekers Joris van Zoelen, merkstrateeg bij Synergie en Emmy Stoel (foto), General Manager van Hotel Okura nam zij vanuit diverse invalshoeken het begrip klantbeleving in ogenschouw.

 

Brug tussen merkbeleving en klantbeleving

Van Zoelen trapte af met het bewandelen van de brug tussen merk- en klantbeleving. Hij benadrukt dat organisaties steeds meer merken worden waar een unieke klantervaring bij hoort. Geïllustreerd met de ‘golden circle’ van Simon Sinek ging hij in op het waarom van organisaties. Waarom doen zij wat ze doen? Kern is het baseren van dit waarom op de behoefte van de eindgebruiker. Volgens Van Zoelen is er ook een duidelijke waarom te benoemen wanneer het de facilitaire dienst van organisaties betreft. Aan hen de taak een omgeving te creëren waarin medewerkers, bezoekers en gasten geïnspireerd worden iedere dag opnieuw het beste uit zichzelf te halen. Hij benoemde hierbij vier facilitaire succesprincipes die de deelnemers handvatten kunnen bieden bij de verdere invulling hiervan.

 

Gastenbeleving in een vijfsterren omgeving

Vanuit deze theorie maakte Emmy Stoel een vertaalslag naar de praktijk. Als General Manager van Hotel Okura Amsterdam heeft zij dagelijks te maken met het managen van een vijfsterren gastenbeleving. Zij streven hierbij naar ‘best ACS’ wat staat voor best accommodation, best cuisine en best service. Vanuit deze visie is volgens Stoel het doel ‘altijd nummer 1 te zijn, dan pas word je onthouden. Zorg hierbij dat je anders bent dan de rest, wees uniek’.

 

De middag werd afgesloten met een komische noot. Spreker Jelle Kuiper vatte de eerdere presentaties op unieke wijze samen en stoomde de deelnemers klaar voor een afsluitende cocktail. 

 

www.ew.nl

 

 

 

Deel dit artikel

Primaire Sidebar

Recent nieuwsPartner nieuws
25 mei

Bestuurswijziging bij Vebego

25 mei

Enthousiaste reacties van schoonmakers op extra loonsverhoging

25 mei

Nog 120 werkgevers in de schoonmaaksector moeten definitieve berekening laatste twee periodes NOW-regeling aanvragen

25 mei

Nieuwe voorzitter Schoonmakend Nederland: Tamara van Ark

Clean Totaal - Grootste cao-loonstijging in 40 jaar
12 mei

Gefaseerde extra loonstijging schoonmaaksector met 10,5%: sector reageert

Toon meer

Aanbevolen voor jou! Lees meer

Bestuurswijziging bij Vebego

Enthousiaste reacties van schoonmakers op extra loonsverhoging

Nog 120 werkgevers in de schoonmaaksector moeten definitieve berekening laatste twee periodes NOW-regeling aanvragen

Thema'sVakpartners

Coronavirus

UVC

Captains of Cleaning

cao schoonmaak

Aanbestedingen & contracten

Artikel 38 - cao schoonmaak

Reinigingsmiddelen

Glasbewassing

Schoonmaakbeurzen & Evenementen

Schoonmakend Nederland

SieV

De Dag van de Schoonmaker

Microvezel

Code Schoonmaak

RAS

Toon meer

Footer

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
Copyright © 2023 Prosu Media Producties | Privacy | Algemene voorwaarden | Disclaimer
  • Nieuws
  • Artikelen
  • Opinie
  • Adverteren bij Clean Totaal
  • Abonneren op Clean Totaal
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Proefnummer aanvragen
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • Over Clean Totaal
Cleantotaal maakt gebruik van cookies
Deze site maakt gebruik van cookies. Door op "AKKOORD" te drukken, gaat u akkoord met alle cookies. Pas uw voorkeuren aan bij instellingen als u de cookies niet (allemaal) wilt accepteren.

Zelf instellenAKKOORD
Privacy & Cookies Policy

Privacy statement

Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Zie ook onze cookieverklaring.
Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies gebruiken we om de basisfuncties van de site te kunnen laten draaien. Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens.

Social media

Deze cookies kunnen worden gebruikt door de verschillende sociale media functies die we op onze website hebben geplaatst. Dit om jou in staat te stellen onze inhoud met uw vrienden en netwerken te delen. Ze bouwen een profiel van jouw interesses op. Dit kan van invloed zijn op de inhoud en berichten die je op social media ziet. Als je deze cookies niet toestaat kun je de sociale mediaknoppen wellicht niet zien of gebruiken. Deze cookies maken het ook mogelijk om embeds van YouTube, LinkedIn, Facebook, Instagram etc. te tonen in artikelen

Advertenties

Door middel van deze cookies kunnen wij profielen en doelgroepen opbouwen van onze gebruikers zodat wij de inhoud van onze websites en apps, zoals video's en advertenties, kunnen afstemmen op de gebruiker en de content. Deze herkenning vindt plaats op bedrijfsniveau. Er worden geen persoonsgegevens verzameld.

Advertisement

Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.

Analytics

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Opslaan en accepteren