EW Facility Services heeft al bijna dertig jaar ‘hospitality’ als kernbegrip. De beleving van de eindgebruiker is voor de facilitair dienstverlener de drijfveer. Samen met Moodus wil EW de ultieme gastbeleving naar een volgend niveau brengen middels data, definities en transparantie.
Op de foto: Ahmed Ali en Kimberley Roersma van Moodus en EW Facility Services
Moodus ontwikkelt interactieve klanttevredenheidzuilen om gastbeleving realtime inzichtelijk te maken. De via de zuilen verkregen gegevens zijn in een online dashboard direct te zien. De zuilen worden door EW getypeerd al functionele blikvangers met opvallende drukknoppen, een state-of-the-art design en gemakkelijk aan te passen aan ieders huisstijl.
Ultieme gastbeleving centraal
Business Development Manager bij EW Facility Services Kimberley Roersma: “De ultieme gastbeleving staat bij ons altijd centraal. Deze interactieve zuilen van Moodus geven onze organisatie en de opdrachtgever direct inzicht in de beleving en tevredenheid van medewerkers en bezoekers. Met deze waardevolle data krijgen wij tastbare handvatten om unieke (gast)gerichte acties te ondernemen om operationeel te excelleren en transparante hospitality te bieden.”
Leuk en snel
CEO van Moodus Ahmed Ali: “Met Moodus bewijzen we dat het meten en verbeteren van de gastbeleving op een leuke en snelle manier kan. Het is ons doel om samen met onze partners zoveel mogelijk organisaties kennis te laten maken met de Moodus methodiek. We zijn dan ook zeer blij en trots dat we dit vanaf heden samen kunnen doen met EW Facility Services! Een bedrijf dat elke dag bezig is om de ultieme gastbeleving te realiseren.”