• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

Cleantotaal.nlCleantotaal.nl

  • Home
  • Artikelen
  • Nieuws
  • Podcasts
  • Nieuwsbrief
  • Vakpartners
    • Crohill
    • The Legal Company
    • Numatic International
    • Schneidereit Professional
  • Adverteren
  • » Abonneren
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Proefnummer aanvragen
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • icon
  • Contactpagina

Carel Lurvink lanceert nieuwe webshop: 'Nog meer bestelgemak'

Nieuws 1 oktober 2018

Carel Lurvink lanceert nieuwe webshop: 'Nog meer bestelgemak'

Groothandel Carel Lurvink lanceert op 1 oktober 2018 zijn totaal vernieuwde webshop voor nog meer bestelgemak. De groothandel claimt dat zoeken en bestellen van producten in de branches waarin Carel Lurvink actief is nog nooit zo makkelijk is geweest. Ook de persoonlijke bestelomgeving ‘Mijn Carel Lurvink’ is verder geoptimaliseerd. Klanten vinden hier hun persoonlijke informatie, zoals bestellijsten en facturen.
“Hoewel veel van onze klanten nog graag langskomen in een van onze servicecenters voor persoonlijk advies en het kopen van producten, zien ook wij dat steeds meer organisaties online bestellen”, aldus Joris Krabbenborg, marketing manager bij Carel Lurvink. “Om het deze en nieuwe klanten nog makkelijker te maken de juiste producten te vinden, is de zoekfunctie en de user experience enorm verbeterd. Voorafgaand aan dit project hebben we heel goed geluisterd naar onze klanten via klantpanels en 1 op 1 gesprekken. Deze release is de eerste en de grootste in een stroom van verbeteringen aan onze online winkel.”
Gebruiksvriendelijke webshop
De nieuwe webshop is geschikt voor mobiele telefoons en tablets. Navigeren naar het juiste product is eenvoudiger geworden door te kiezen voor een van de negen productcategorieën of de betreffende branche te selecteren. Ook de benodigde informatie, zoals veiligheidsbladen, food conformiteitsbladen en gebruiksaanwijzingen, is per artikel in te zien en wordt automatisch toegestuurd bij bestellingen.
Service en persoonlijk contact
Maikel Smit, IT manager bij Carel Lurvink: “We hechten veel waarde aan service en persoonlijk contact. Daarom kan er op elke pagina op een laagdrempelige en persoonlijke manier contact worden gezocht met onze productspecialisten. We willen ook online een omgeving creëren die van toegevoegde waarde is. Door de nieuwste technieken te gebruiken, kunnen we onze bezoekers en klanten een platform bieden waarbij veel aandacht besteed is aan snelheid, gemak en service op maat. Zo worden er voortdurend opties toegevoegd aan het online bestelsysteem ‘Mijn Carel Lurvink’. Op de persoonlijke bestellijst vinden klanten nu productcategorieën en artikelafbeeldingen en kan een artikel vanuit een productpagina direct worden toegevoegd aan meerdere bestellijsten.”

Deel dit artikel

Primaire Sidebar

Recent nieuwsPartner nieuws
Schoonmakend Nederland maakt nieuwe portretserie voor Dag van de Schoonmaker
21 mrt

Schoonmakend Nederland maakt nieuwe portretserie voor Dag van de Schoonmaker

Clear4Clean zet voort onder de naam Qualis Insight C4C
21 mrt

Clear4Clean zet kwaliteitmeetsysteem en keurmerk voort onder de naam Qualis-Insight C4C

UWV mocht voorschot arbeidsongeschiktheidsuitkering niet verhalen op schoonmaakbedrijf
16 mrt

UWV mocht voorschot arbeidsongeschiktheidsuitkering niet verhalen op schoonmaakbedrijf

Nederlandse Arbeidsinspectie gaat meer controleren bij glaswas
16 mrt

Nederlandse Arbeidsinspectie gaat meer controleren bij glaswas

Op de hoogte van de laatste trends met Captains of Cleaning
15 mrt

Op de hoogte van de laatste trends met Captains of Cleaning

Toon meer

Aanbevolen voor jou! Lees meer

DFP Schoon kiest voor minder plastic afval in de schoonmaak

Van onze partner Crohill

DFP Schoon kiest voor minder plastic afval in de schoonmaak

Schoonmakend Nederland maakt nieuwe portretserie voor Dag van de Schoonmaker

Schoonmakend Nederland maakt nieuwe portretserie voor Dag van de Schoonmaker

Clear4Clean zet voort onder de naam Qualis Insight C4C

Clear4Clean zet kwaliteitmeetsysteem en keurmerk voort onder de naam Qualis-Insight C4C

Thema'sVakpartners

Coronavirus

UVC

Captains of Cleaning

cao schoonmaak

Aanbestedingen & contracten

Artikel 38 - cao schoonmaak

Reinigingsmiddelen

Glasbewassing

Schoonmaakbeurzen & Evenementen

Schoonmakend Nederland

SieV

De Dag van de Schoonmaker

Microvezel

Code Schoonmaak

RAS

Toon meer

Footer

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
Copyright © 2023 Prosu Media Producties | Privacy | Algemene voorwaarden | Disclaimer
  • Nieuws
  • Artikelen
  • Opinie
  • Adverteren bij Clean Totaal
  • Abonneren op Clean Totaal
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Proefnummer aanvragen
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • Over Clean Totaal
Cleantotaal maakt gebruik van cookies
Deze site maakt gebruik van cookies. Door op "AKKOORD" te drukken, gaat u akkoord met alle cookies. Pas uw voorkeuren aan bij instellingen als u de cookies niet (allemaal) wilt accepteren.

Zelf instellenAKKOORD
Privacy & Cookies Policy

Privacy statement

Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Zie ook onze cookieverklaring.
Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies gebruiken we om de basisfuncties van de site te kunnen laten draaien. Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens.

Social media

Deze cookies kunnen worden gebruikt door de verschillende sociale media functies die we op onze website hebben geplaatst. Dit om jou in staat te stellen onze inhoud met uw vrienden en netwerken te delen. Ze bouwen een profiel van jouw interesses op. Dit kan van invloed zijn op de inhoud en berichten die je op social media ziet. Als je deze cookies niet toestaat kun je de sociale mediaknoppen wellicht niet zien of gebruiken. Deze cookies maken het ook mogelijk om embeds van YouTube, LinkedIn, Facebook, Instagram etc. te tonen in artikelen

Advertenties

Door middel van deze cookies kunnen wij profielen en doelgroepen opbouwen van onze gebruikers zodat wij de inhoud van onze websites en apps, zoals video's en advertenties, kunnen afstemmen op de gebruiker en de content. Deze herkenning vindt plaats op bedrijfsniveau. Er worden geen persoonsgegevens verzameld.

Advertisement

Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.

Analytics

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Opslaan en accepteren