CSU is altijd op zoek naar frisse ideeën. In de markt, bij samenwerkingspartners, maar ook in de eigen organisatie. Met duizenden specialisten op de werkvloeren van opdrachtgevers in verschillende sectoren heeft CSU een enorme innovatiekracht in eigen huis. Daarom deed de schoonmaakdienstverlener een oproep onder zijn 16.000 medewerkers om het beste schoonmaakidee in te zenden. Op de top-8 kan nu worden gestemd.
Inspiratie van de werkvloer
Volgens de schoonmaakdienstverlener zit innovatie zit in het DNA. Daarom vroeg CSU zijn 16.000 schoonmaakmedewerkers afgelopen zomer om hun beste schoonmaakidee te delen. Dit leverde meer dan 100 creatieve, slimme en verrassende ideeën op. “Heel indrukwekkend en inspirerend en bovenal een bevestiging dat innovatie in onze organisatie lééft. Wij zijn trots op zoveel betrokken collega’s die graag met ons meedenken over hoe wij het werk beter, makkelijker en leuker maken”, reageert een enthousiaste Elke de Wirtz, specialist Innovatie bij CSU.
Top-8 is bekend
De jury selecteerde uit alle inzendingen een top-8 en nu is de keuze aan de collega’s zelf. Zij kunnen via een speciale pagina de selectie zelf online bekijken en beoordelen welk idee het meest kansrijk, kostenbesparend, duurzaam of sociaal is voor de organisatie. Het stemmen dient te gebeuren vóór 28 oktober. De winnaar wordt in de week van 9 december bekendgemaakt. Hij of zij wint een weekendtrip voor zes personen en bovendien gaat CSU daadwerkelijk met het idee aan de slag. De winnende ideeën van afgelopen jaren, zoals de complimentenposter of de werkwagen op foamwielen, zijn inmiddels niet meer weg te denken zijn bij CSU.