De nieuwe facilitaire dienst Tisser van Asito is live. De eerste medewerker is aan de slag en de dienst is vanaf nu beschikbaar voor het MKB in Twente. Het is de bedoeling dat Tisser uiteindelijk in heel Nederland beschikbaar is.
Tisser is volledig online en onderscheidt zich volgens Asito door een supersnelle dienstverlening met maximale flexibiliteit en gemak voor medewerkers én klanten. Remko Stolk, commercieel directeur Asito (links op foto): “We zijn trots op deze innovatie. Een mooie nieuwe stap voor Asito waar we hard aan gewerkt hebben de afgelopen maanden. Het is dan ook fantastisch om te zien dat de eerste Tisser medewerker nu aan het werk is.”
Meer dan schoonmaak
Het grote verschil met andere digitale facilitaire diensten is niet alleen dat Tisser gebruikt maakt van de nieuwste technologie. De meerwaarde is dat snelheid en gemak gekoppeld zijn aan betrouwbaarheid en vakmanschap. Alle medewerkers zijn in dienst van Asito en speciaal geselecteerd en opgeleid. Dat gaat verder dan alleen verstand van schoon. Het gaat ook over goede communicatie en uitstekende service. Service die verder gaat dan alleen schoonmaak.
“De komende periode komt Tisser regio voor regio beschikbaar voor MKB-bedrijven in het hele land en wordt het dienstenpakket uitgebreid. Je kunt dan bijvoorbeeld denken aan klusjes en kantoorbenodigdheden, naast de huidige diensten zoals schoonmaak, glasbewassing, dieptereiniging en groenvoorziening”, aldus Stolk.
Eerste medewerker aan de slag
Foodconnect is de eerste klant die direct met de schoonmaakkracht alles samen regelt, ondersteund door de technologie. Jacqueline, eerste Schoonmaakkracht Tisser (midden op foto): “Ik vind het fijn dat ik op deze manier wat meer uren kan maken. Het is handig dat het ook voor Asito is. Ik werk op het ziekenhuis in Almelo en kan het zo gemakkelijk combineren. De app heb ik nu ook op mij telefoon staan. Erg overzichtelijk. Je kunt zo zien welke aanbiedingen er zijn en wat je opdrachten zijn.”