• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

Cleantotaal.nlCleantotaal.nl

  • Home
  • Artikelen
  • Nieuws
  • Podcasts
  • Nieuwsbrief
  • Vakpartners
    • Crohill
    • The Legal Company
    • Numatic International
    • Schneidereit Professional
  • Adverteren
  • » Abonneren
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Proefnummer aanvragen
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • icon
  • Contactpagina

Asito en Fortron krijgen schoonmaak Beeld en Geluid gegund

Aanbestedingen & contracten Nieuws 10 september 2019

Asito en Fortron krijgen schoonmaak Beeld en Geluid gegund

MasterKey heeft Beeld en Geluid in Hilversum begeleid bij de Europese aanbesteding voor schoonmaak en glasbewassing van haar bijzondere locatie. De aanbesteding was verdeeld in 2 percelen; schoonmaak en glasbewassing. Asito heeft de opdracht voor schoonmaak gegund gekregen en Fortron kreeg de opdracht voor de glasbewassing.
In de Europese aanbesteding is door intermediair MasterKey extra aandacht besteed aan de inrichting van het proces. Daardoor hebben inschrijvers hun meerwaarde kunnen laten zien. Om ervoor te zorgen dat Beeld en Geluid tijdens de contractduur niet voor verrassingen komt te staan, is ook goed aandacht besteed aan het contractbeheer. Zo meldt het persbericht.

Beeld & Geluid - contractondertekening 6_1000x535
Op de foto v.l.n.r: Achterste rij: Marcel Schut, voorman glazenwasser (Fortron), Mikael Schwartz, commercieel manager (Fortron), Rutger Joosting Bunk, rayonmanager (Fortron), Robert Hompes, directeur (Fortron), Marcel Hermsen, financieel directeur (Asito), Ruben Kleijer, sales consultant (Asito), Minke van Slooten, vestigingsmanager (Asito). Voorste Rij: Eppo van Nispen tot Sevenaer, algemeen directeur (Beeld en Geluid), Thea Kaspers, manager facilitaire zaken (Beeld en Geluid) en Ingrid van Wijk, adviseur (MasterKey).

Proefstuk glasbewassing

Vanwege de bijzondere constructie van het buitenglas van het gebouw, heeft de bewassing van een proefstuk een belangrijk deel uitgemaakt van de beoordeling van het perceel glasbewassing. De insteek hierbij was dat de leverancier kon laten zien hoe de bewassing werkelijk in de praktijk gebeurt. De beoordeling vond plaats op basis van het proces, de communicatie en het resultaat. Hieruit bleek dat Fortron dit als beste heeft waargemaakt.

De meerwaarde van schoonmaak laten zien

De beoordeling van het perceel schoonmaak vond plaats op basis van ‘harde’ cijfers, zoals prijs, ureninzet en toezicht. Maar als belangrijkste gunningcriterium hebben de ‘zachte’ beoordelingsonderdelen, zoals een casus en interviews de doorslag gegeven, zo stelt MasterKey. Asito gaf aan dat ze via deze aanbesteding echt de mogelijkheid hebben gekregen om hun toegevoegde waarde aan te tonen en daarmee Beeld en Geluid te overtuigen dat ze kunnen leveren wat is beoogt.

Deel dit artikel

Primaire Sidebar

Recent nieuwsPartner nieuws
Cleanfix RA 660 Navi: “Robotisering zal branche veranderen” robot
24 mrt

Robot als collega: verrijking of bedreiging?

Schoonmakend Nederland maakt nieuwe portretserie voor Dag van de Schoonmaker
21 mrt

Schoonmakend Nederland maakt nieuwe portretserie voor Dag van de Schoonmaker

Clear4Clean zet voort onder de naam Qualis Insight C4C
21 mrt

Clear4Clean zet kwaliteitmeetsysteem en keurmerk voort onder de naam Qualis-Insight C4C

UWV mocht voorschot arbeidsongeschiktheidsuitkering niet verhalen op schoonmaakbedrijf
16 mrt

UWV mocht voorschot arbeidsongeschiktheidsuitkering niet verhalen op schoonmaakbedrijf

Nederlandse Arbeidsinspectie gaat meer controleren bij glaswas
16 mrt

Nederlandse Arbeidsinspectie gaat meer controleren bij glaswas

Toon meer

Aanbevolen voor jou! Lees meer

Uitleg voor de ZZP praktijk na de lang verwachte Deliveroo zaak

Van onze partner The Legal Company

Is de ZZP-er nou een echte Wolf in Schaapskleren of zijn er nog roodkapjes?!

Cleanfix RA 660 Navi: “Robotisering zal branche veranderen” robot

Robot als collega: verrijking of bedreiging?

DFP Schoon kiest voor minder plastic afval in de schoonmaak

Van onze partner Crohill

DFP Schoon kiest voor minder plastic afval in de schoonmaak

Thema'sVakpartners

Coronavirus

UVC

Captains of Cleaning

cao schoonmaak

Aanbestedingen & contracten

Artikel 38 - cao schoonmaak

Reinigingsmiddelen

Glasbewassing

Schoonmaakbeurzen & Evenementen

Schoonmakend Nederland

SieV

De Dag van de Schoonmaker

Microvezel

Code Schoonmaak

RAS

Toon meer

Footer

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
Copyright © 2023 Prosu Media Producties | Privacy | Algemene voorwaarden | Disclaimer
  • Nieuws
  • Artikelen
  • Opinie
  • Adverteren bij Clean Totaal
  • Abonneren op Clean Totaal
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Proefnummer aanvragen
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • Over Clean Totaal
Cleantotaal maakt gebruik van cookies
Deze site maakt gebruik van cookies. Door op "AKKOORD" te drukken, gaat u akkoord met alle cookies. Pas uw voorkeuren aan bij instellingen als u de cookies niet (allemaal) wilt accepteren.

Zelf instellenAKKOORD
Privacy & Cookies Policy

Privacy statement

Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Zie ook onze cookieverklaring.
Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies gebruiken we om de basisfuncties van de site te kunnen laten draaien. Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens.

Social media

Deze cookies kunnen worden gebruikt door de verschillende sociale media functies die we op onze website hebben geplaatst. Dit om jou in staat te stellen onze inhoud met uw vrienden en netwerken te delen. Ze bouwen een profiel van jouw interesses op. Dit kan van invloed zijn op de inhoud en berichten die je op social media ziet. Als je deze cookies niet toestaat kun je de sociale mediaknoppen wellicht niet zien of gebruiken. Deze cookies maken het ook mogelijk om embeds van YouTube, LinkedIn, Facebook, Instagram etc. te tonen in artikelen

Advertenties

Door middel van deze cookies kunnen wij profielen en doelgroepen opbouwen van onze gebruikers zodat wij de inhoud van onze websites en apps, zoals video's en advertenties, kunnen afstemmen op de gebruiker en de content. Deze herkenning vindt plaats op bedrijfsniveau. Er worden geen persoonsgegevens verzameld.

Advertisement

Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.

Analytics

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Opslaan en accepteren