• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

Cleantotaal.nlCleantotaal.nl

  • Home
  • Artikelen
  • Nieuws
  • Podcasts
  • Nieuwsbrief
  • Vakpartners
    • Crohill
    • The Legal Company
    • Numatic International
    • Schneidereit Professional
  • Adverteren
  • » Abonneren
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Proefnummer aanvragen
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • icon
  • Contactpagina

1.000.000 druppels winnaar bij Duurzame Dinsdag

Nieuws 4 september 2012

1.000.000 druppels bestaat 100 weken
1.000.000 druppels, het project dat ernaar streeft een miljoen mensen duurzamer te maken, heeft op Duurzame Dinsdag de Ernst & Young koffer van de toekomst gewonnen. Ernst & Young gaat 1.000.000 druppels helpen het project verder uit te bouwen en te verbeteren.
 
1.000.000 druppels, een initiatief van schoonmaakorganisatie Asito, heeft tot doel om samen met andere organisaties een miljoen mensen bewuster te maken van hun eigen rol in duurzaamheid. Met ruim 400 partnerorganisaties bereikt het initiatief inmiddels meer dan 385.000 mensen. Sander Haas, PR & Communicatiemanager van Asito: ‘Deze prijs is een geweldige stimulans voor het project. Het zal ons in staat stellen het doel nog sneller te bereiken. Het feit dat 1.000.000 druppels deze prijs heeft gewonnen, hebben we te danken aan de 400 partnerorganisaties die gezamenlijk dit project zo groot hebben gemaakt.’
 
Onder de partnerorganisaties zijn gemeenten, (zorg)instellingen en bedrijven. Alle organisaties, van ZZP’ers tot multinationals kunnen kosteloos partner worden van 1.000.000 druppels. Op www.eenmiljoendruppels.nl wordt gewerkt aan een duurzame databank met tips hoe mensen zelf duurzamer kunnen leven. Haas: ‘Het is niet de bedoeling mensen met het vingertje te vertellen hoe ze moeten leven. We willen ze alternatieven aanbieden zodat ze overwogen keuzes kunnen maken. En we laten zien dat de bijdrage van één persoon geen druppel op de gloeiende plaat is. Een miljoen druppels koelen die plaat wel degelijk af.’
 
Duurzame Dinsdag
Duurzame Dinsdag verzamelt al vele jaren duurzame ideeën uit de samenleving. Ook dit jaar zijn er bijna 400 innovatieve initiatieven en duurzame oplossingen ingeleverd. Ideeën die bijdragen aan een duurzaam Nederland. De koffer met deze ideeën zijn vandaag overhandigd aan het kabinet.
 
Duurzame Dinsdag is dit jaar voor de 14e keer georganiseerd. Het is een jaarlijks terugkerende activiteit, waarmee aandacht wordt gevraagd voor initiatieven vanuit de samenleving gericht op duurzaamheid. Op de eerste dinsdag van september laat Duurzame Dinsdag het kabinet zien hoeveel duurzame initiatieven er leven in Nederland. Alle ingediende ideeën zijn in het speciale Duurzame Dinsdag koffertje aangeboden aan de Minister. Het kabinet ontvangt dan ook een aanbeveling op
basis van alle initiatieven.
 

www.eenmiljoendruppels.nl

Deel dit artikel

Primaire Sidebar

Recent nieuwsPartner nieuws
Clear4Clean zet voort onder de naam Qualis Insight C4C
21 mrt

Clear4Clean zet kwaliteitmeetsysteem en keurmerk voort onder de naam Qualis-Insight C4C

UWV mocht voorschot arbeidsongeschiktheidsuitkering niet verhalen op schoonmaakbedrijf
16 mrt

UWV mocht voorschot arbeidsongeschiktheidsuitkering niet verhalen op schoonmaakbedrijf

Nederlandse Arbeidsinspectie gaat meer controleren bij glaswas
16 mrt

Nederlandse Arbeidsinspectie gaat meer controleren bij glaswas

Op de hoogte van de laatste trends met Captains of Cleaning
15 mrt

Op de hoogte van de laatste trends met Captains of Cleaning

Vluchtelingen Oekraïne mogen langer werken zonder vergunning
15 mrt

Vluchtelingen Oekraïne mogen langer werken zonder werkvergunning

Toon meer

Aanbevolen voor jou! Lees meer

Clear4Clean zet voort onder de naam Qualis Insight C4C

Clear4Clean zet kwaliteitmeetsysteem en keurmerk voort onder de naam Qualis-Insight C4C

UWV mocht voorschot arbeidsongeschiktheidsuitkering niet verhalen op schoonmaakbedrijf

UWV mocht voorschot arbeidsongeschiktheidsuitkering niet verhalen op schoonmaakbedrijf

Nederlandse Arbeidsinspectie gaat meer controleren bij glaswas

Nederlandse Arbeidsinspectie gaat meer controleren bij glaswas

Thema'sVakpartners

Coronavirus

UVC

Captains of Cleaning

cao schoonmaak

Aanbestedingen & contracten

Artikel 38 - cao schoonmaak

Reinigingsmiddelen

Glasbewassing

Schoonmaakbeurzen & Evenementen

Schoonmakend Nederland

SieV

De Dag van de Schoonmaker

Microvezel

Code Schoonmaak

RAS

Toon meer

Footer

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
Copyright © 2023 Prosu Media Producties | Privacy | Algemene voorwaarden | Disclaimer
  • Nieuws
  • Artikelen
  • Opinie
  • Adverteren bij Clean Totaal
  • Abonneren op Clean Totaal
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Proefnummer aanvragen
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • Over Clean Totaal
Cleantotaal maakt gebruik van cookies
Deze site maakt gebruik van cookies. Door op "AKKOORD" te drukken, gaat u akkoord met alle cookies. Pas uw voorkeuren aan bij instellingen als u de cookies niet (allemaal) wilt accepteren.

Zelf instellenAKKOORD
Privacy & Cookies Policy

Privacy statement

Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Zie ook onze cookieverklaring.
Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies gebruiken we om de basisfuncties van de site te kunnen laten draaien. Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens.

Social media

Deze cookies kunnen worden gebruikt door de verschillende sociale media functies die we op onze website hebben geplaatst. Dit om jou in staat te stellen onze inhoud met uw vrienden en netwerken te delen. Ze bouwen een profiel van jouw interesses op. Dit kan van invloed zijn op de inhoud en berichten die je op social media ziet. Als je deze cookies niet toestaat kun je de sociale mediaknoppen wellicht niet zien of gebruiken. Deze cookies maken het ook mogelijk om embeds van YouTube, LinkedIn, Facebook, Instagram etc. te tonen in artikelen

Advertenties

Door middel van deze cookies kunnen wij profielen en doelgroepen opbouwen van onze gebruikers zodat wij de inhoud van onze websites en apps, zoals video's en advertenties, kunnen afstemmen op de gebruiker en de content. Deze herkenning vindt plaats op bedrijfsniveau. Er worden geen persoonsgegevens verzameld.

Advertisement

Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.

Analytics

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Opslaan en accepteren