• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

Cleantotaal.nlCleantotaal.nl

  • Home
  • Artikelen
  • Nieuws
  • Podcasts
  • Nieuwsbrief
  • Vakpartners
    • Crohill
    • The Legal Company
    • Numatic International
    • Schneidereit Professional
  • Adverteren
  • » Abonneren
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Proefnummer aanvragen
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • icon
  • Contactpagina

"Schoonmaken is mensenwerk en dat snapt Crohill heel goed"

Crohill Sponsored Content 2 april 2019

"Schoonmaken is mensenwerk en dat snapt Crohill heel goed"

Voor Jeroen Jobse, samen met zijn broer eigenaar van Job Procleaning, is het heel eenvoudig: “Onze medewerkers doen het belangrijkste werk. Als zij prettig kunnen werken, levert dat het beste resultaat op.” Daarom heeft hij gekozen voor Smart Cleaning van Crohill.

Dit is een bericht van Clean Totaal vakpartner Crohill

Crohill maakt het werk lichter

“Bij Smart Cleaning worden de methodes en hulpmiddelen afgestemd op de handelingen die een schoonmaker maakt. Het werk wordt lichter, mijn mensen hoeven letterlijk minder kracht te gebruiken of te reiken en te strekken. Daardoor wordt alles makkelijker en beter schoon.”
De beste kwaliteit is altijd de insteek bij Job Procleaning, maar Jeroen vindt het ook heel belangrijk dat z’n medewerkers met plezier hun werk kunnen doen. “Schoonmaken is fysiek werk en sommige mensen werken al meer dan 20 jaar bij ons. Ze moeten nog even door tot hun pensioen. Als bedrijf heb je de verantwoordelijkheid om te kijken hoe je het werk minder belastend kan maken. Zonder in te boeten aan resultaat, natuurlijk.” In Smart Cleaning vonden ze de ideale methode. “Omdat het werk lichter is geworden, zie je dat mijn mensen er meer plezier in hebben. En dat ze daar boven op nog regelmatig complimentjes krijgen omdat het zo schoon is, maakt het alleen maar leuker.”

Maximaal resultaat door afstemming per locatie

Job Procleaning heeft Smart Cleaning voor het eerst ingezet bij een offerte voor een kinderdagverblijf met tien vestigingen. “Ook daar waren ze overtuigd van de uitgangspunten: minder belastend, maar de beste kwaliteit.” Nadat ze de opdracht hadden verworven hebben ze samen met Crohill per locaties de methodes van Smart Cleaning afgestemd. Eerst heeft Crohill alle medewerkers van Job Procleaning tegelijk uitleg gegeven en daarna op de locaties nog een keer.
Jeroen: “Heel prettig.” Zo weten we zeker dat de methodes op de juiste manier toegepast worden en halen we het maximale haalbare resultaat.” En dat merken ze: “Onze opdrachtgever is blij en we horen ook vaak dat de ouders van de kinderen heel erg tevreden zijn.”
Voor Job Procleaning reden om Smart Cleaning op al hun projecten in te zetten. “Omdat de methodes van Smart Cleaning per project worden afgestemd, kun je het voor elke opdracht inzetten.” Ze passen Smart Cleaning nu ook toe in de industriële sector, bij woningbouwverenigingen, scholen, kantoren en zorginstellingen. “We zien overal de kwaliteit stijgen, maar minstens zo belangrijk: het werkplezier ook.”
Wilt u ook beter resultaat door het werk lichter te maken voor uw medewerkers? Maak dan vrijblijvend een afspraak: 0320 281231. Of kijk even op smartcleaning.nl
vakpartner Crohill

Deel dit artikel

Primaire Sidebar

Recent nieuwsPartner nieuws
Schoonmakend Nederland maakt nieuwe portretserie voor Dag van de Schoonmaker
21 mrt

Schoonmakend Nederland maakt nieuwe portretserie voor Dag van de Schoonmaker

Clear4Clean zet voort onder de naam Qualis Insight C4C
21 mrt

Clear4Clean zet kwaliteitmeetsysteem en keurmerk voort onder de naam Qualis-Insight C4C

UWV mocht voorschot arbeidsongeschiktheidsuitkering niet verhalen op schoonmaakbedrijf
16 mrt

UWV mocht voorschot arbeidsongeschiktheidsuitkering niet verhalen op schoonmaakbedrijf

Nederlandse Arbeidsinspectie gaat meer controleren bij glaswas
16 mrt

Nederlandse Arbeidsinspectie gaat meer controleren bij glaswas

Op de hoogte van de laatste trends met Captains of Cleaning
15 mrt

Op de hoogte van de laatste trends met Captains of Cleaning

Toon meer

Aanbevolen voor jou! Lees meer

Schoonmakend Nederland maakt nieuwe portretserie voor Dag van de Schoonmaker

Schoonmakend Nederland maakt nieuwe portretserie voor Dag van de Schoonmaker

Clear4Clean zet voort onder de naam Qualis Insight C4C

Clear4Clean zet kwaliteitmeetsysteem en keurmerk voort onder de naam Qualis-Insight C4C

UWV mocht voorschot arbeidsongeschiktheidsuitkering niet verhalen op schoonmaakbedrijf

UWV mocht voorschot arbeidsongeschiktheidsuitkering niet verhalen op schoonmaakbedrijf

Themapagina's

Thema'sVakpartners

Schneidereit

Numatic

The Legal Company

Crohill

Footer

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
Copyright © 2023 Prosu Media Producties | Privacy | Algemene voorwaarden | Disclaimer
  • Nieuws
  • Artikelen
  • Opinie
  • Adverteren bij Clean Totaal
  • Abonneren op Clean Totaal
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Proefnummer aanvragen
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • Over Clean Totaal
Cleantotaal maakt gebruik van cookies
Deze site maakt gebruik van cookies. Door op "AKKOORD" te drukken, gaat u akkoord met alle cookies. Pas uw voorkeuren aan bij instellingen als u de cookies niet (allemaal) wilt accepteren.

Zelf instellenAKKOORD
Privacy & Cookies Policy

Privacy statement

Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Zie ook onze cookieverklaring.
Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies gebruiken we om de basisfuncties van de site te kunnen laten draaien. Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens.

Social media

Deze cookies kunnen worden gebruikt door de verschillende sociale media functies die we op onze website hebben geplaatst. Dit om jou in staat te stellen onze inhoud met uw vrienden en netwerken te delen. Ze bouwen een profiel van jouw interesses op. Dit kan van invloed zijn op de inhoud en berichten die je op social media ziet. Als je deze cookies niet toestaat kun je de sociale mediaknoppen wellicht niet zien of gebruiken. Deze cookies maken het ook mogelijk om embeds van YouTube, LinkedIn, Facebook, Instagram etc. te tonen in artikelen

Advertenties

Door middel van deze cookies kunnen wij profielen en doelgroepen opbouwen van onze gebruikers zodat wij de inhoud van onze websites en apps, zoals video's en advertenties, kunnen afstemmen op de gebruiker en de content. Deze herkenning vindt plaats op bedrijfsniveau. Er worden geen persoonsgegevens verzameld.

Advertisement

Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.

Analytics

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Opslaan en accepteren