• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

Cleantotaal.nlCleantotaal.nl

  • Home
  • Artikelen
  • Nieuws
  • Podcasts
  • Nieuwsbrief
  • Vakpartners
    • Crohill
    • The Legal Company
    • Numatic International
    • Schneidereit Professional
  • Adverteren
  • » Abonneren
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Proefnummer aanvragen
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • icon
  • Contactpagina

Zomerborrelen bij VSR

Artikelen 12 september 2011

Zomerborrelen bij VSR

 

Woensdag 7 september was het weer zover, de welbekende zomerborrel van de VSR. De dag was georganiseerd op een prachtige lokatie, Inn Style te Maarssen, waar je op een mooie zomerdag heel veel leuke activiteiten kunt ontplooien. Wij waren helaas tot een verblijf binnen of onder het afdak gedwongen. De weergoden hadden het niet zo op de naam zomerborrel en het leek wel herfst. Dat deed aan de inhoud en de sfeer echter helemaal niets af. De opkomst was boven verwachting en dat maakt een dergelijke dag nog completer en natuurlijk ook gezelliger.

 
Na de opening en woord van welkom van het bestuur werd het woord gegeven aan Menno Lanting. Voor insiders een bekend fenomeen die, althans in de ogen van de meesten in de zaal, een absoluut kenner is van de moderne (social) media. Dat zegt natuurlijk heel veel over Menno maar ook over het publiek (en ik spreek nu even voor mezelf). In een betoog waarin humor en harde feiten over de bühne vlogen werd maar weer eens duidelijk gemaakt dat de moderne media een zegen en een vloek kunnen zijn. Hoe ga je er mee om en wat verwacht je er van? Ik mag wel zeggen dat ik uit zijn presentatie veel leuke en interessante wetenswaardigheden heb opgedaan waar ik mee aan de slag zal gaan. Met een aantal voorbeelden werd ook nog eens duidelijk gemaakt dat de moderne dan wel toekomstige klant volledig informatie zal werven via het internet, zowel over diensten als referenties van het schoonmaakbedrijf. Een mooi onderdeel vond ik het verschil tussen digital natives en digital immigranten. Jeugd is opgegroeid met moderne media en is derhalve native en kent geen andere wereld dan de veruit digitale wereld. Wij ouderen zijn de immigranten die deze wereld in komen en moeten groeien in de omgang met de moderne media. Heel herkenbaar als ik in mijn omgeving kijk naar de opgroeiend jeugd in mijn familie. Overigens werden alle bezoekers na afloop getrakteerd op het jongste boek van Menno ” Connect”. Zal ongetwijfeld net zo interessant zijn.
 
In het vervolg werd door Jean-Piere Schuurmans van Intergon een uitgebreide toelichting gegeven op het onderzoek dat nu gedaan wordt in opdracht van VSR. Het onderzoek richt zich op de vraag: “Wat is de impact van externe factoren op de kwaliteitsbeleving van de eindgebruiker?” Hiermee hoopt VSR meer duidelijkheid te kunnen geven, en wellicht handvatten, om ook de belevingskwaliteit meer mee te laten wegen in het acteren van schoonmaakbedrijven. Een veelvoud aan mogelijke invloeden worden onderzocht die de beleving van de kwaliteit zouden kunnen beïnvloeden bij eindgebruikers. Nico Lemmens gaf aan dat tijdens de bijeenkomst van november meer duidelijkheid gegeven zal worden over wijze en tijdstip van de presentatie van de resultaten. Hopelijk zijn er dan ook al een aantal officieuze conclusies uit het rapport bekend.
 
Zoals de naam al doet vermoeden werd natuurlijk na deze presentaties het startschot gegeven voor de borrel. Dat dit in goede aarde is gevallen bleek wel uit het feit dat de geplande eindtijd volgens de uitnodiging ook daadwerkelijk voor de meesten de eindtijd werd. Dat is een mooi compliment voor de organisator en de leiding en medewerkers van InStyle!
 
VSR heeft nog een mooi fotoimpressie van de dag voor U klaar staan!  
 
Gerard Spoor (gspoor@www.cleantotaal.nl) is hoofdredacteur van Clean Totaal
 
      
Deel dit artikel

Primaire Sidebar

Recent nieuwsPartner nieuws
Cleanfix RA 660 Navi: “Robotisering zal branche veranderen” robot
24 mrt

Robot als collega: verrijking of bedreiging?

Schoonmakend Nederland maakt nieuwe portretserie voor Dag van de Schoonmaker
21 mrt

Schoonmakend Nederland maakt nieuwe portretserie voor Dag van de Schoonmaker

Clear4Clean zet voort onder de naam Qualis Insight C4C
21 mrt

Clear4Clean zet kwaliteitmeetsysteem en keurmerk voort onder de naam Qualis-Insight C4C

UWV mocht voorschot arbeidsongeschiktheidsuitkering niet verhalen op schoonmaakbedrijf
16 mrt

UWV mocht voorschot arbeidsongeschiktheidsuitkering niet verhalen op schoonmaakbedrijf

Nederlandse Arbeidsinspectie gaat meer controleren bij glaswas
16 mrt

Nederlandse Arbeidsinspectie gaat meer controleren bij glaswas

Toon meer

Aanbevolen voor jou! Lees meer

Uitleg voor de ZZP praktijk na de lang verwachte Deliveroo zaak

Van onze partner The Legal Company

Is de ZZP-er nou een echte Wolf in Schaapskleren of zijn er nog roodkapjes?!

Cleanfix RA 660 Navi: “Robotisering zal branche veranderen” robot

Robot als collega: verrijking of bedreiging?

DFP Schoon kiest voor minder plastic afval in de schoonmaak

Van onze partner Crohill

DFP Schoon kiest voor minder plastic afval in de schoonmaak

Thema'sVakpartners

Coronavirus

UVC

Captains of Cleaning

cao schoonmaak

Aanbestedingen & contracten

Artikel 38 - cao schoonmaak

Reinigingsmiddelen

Glasbewassing

Schoonmaakbeurzen & Evenementen

Schoonmakend Nederland

SieV

De Dag van de Schoonmaker

Microvezel

Code Schoonmaak

RAS

Toon meer

Footer

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
Copyright © 2023 Prosu Media Producties | Privacy | Algemene voorwaarden | Disclaimer
  • Nieuws
  • Artikelen
  • Opinie
  • Adverteren bij Clean Totaal
  • Abonneren op Clean Totaal
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Proefnummer aanvragen
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • Over Clean Totaal
Cleantotaal maakt gebruik van cookies
Deze site maakt gebruik van cookies. Door op "AKKOORD" te drukken, gaat u akkoord met alle cookies. Pas uw voorkeuren aan bij instellingen als u de cookies niet (allemaal) wilt accepteren.

Zelf instellenAKKOORD
Privacy & Cookies Policy

Privacy statement

Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Zie ook onze cookieverklaring.
Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies gebruiken we om de basisfuncties van de site te kunnen laten draaien. Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens.

Social media

Deze cookies kunnen worden gebruikt door de verschillende sociale media functies die we op onze website hebben geplaatst. Dit om jou in staat te stellen onze inhoud met uw vrienden en netwerken te delen. Ze bouwen een profiel van jouw interesses op. Dit kan van invloed zijn op de inhoud en berichten die je op social media ziet. Als je deze cookies niet toestaat kun je de sociale mediaknoppen wellicht niet zien of gebruiken. Deze cookies maken het ook mogelijk om embeds van YouTube, LinkedIn, Facebook, Instagram etc. te tonen in artikelen

Advertenties

Door middel van deze cookies kunnen wij profielen en doelgroepen opbouwen van onze gebruikers zodat wij de inhoud van onze websites en apps, zoals video's en advertenties, kunnen afstemmen op de gebruiker en de content. Deze herkenning vindt plaats op bedrijfsniveau. Er worden geen persoonsgegevens verzameld.

Advertisement

Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.

Analytics

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Opslaan en accepteren