• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

Cleantotaal.nlCleantotaal.nl

  • Home
  • Artikelen
  • Nieuws
  • Podcasts
  • Nieuwsbrief
  • Vakpartners
    • Crohill
    • The Legal Company
    • Numatic International
    • Schneidereit Professional
  • Adverteren
  • » Abonneren
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Proefnummer aanvragen
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • icon
  • Contactpagina

Website Clean Totaal 2012: De meest bekeken items

Artikelen 13 januari 2013

Website Clean Totaal 2012: De meest bekeken items

2012 was een topjaar voor de website van Clean Totaal. Google Analyitcs telde ruim 130.000 bezoekers en meer dan 245.000 paginaweergaves. De gemiddelde bezoekduur bedroeg volgens Google Analytics ruim anderhalve minuut. Meest bekeken werd het artikel “Marktleider ISS aan de bedelstaf?” 

 

Google Analytics telde in 2012 om precies te zijn 133.957 bezoekers (2011: 102.538) en 245.485 paginaweergaves (2011: 196.472). De gemiddelde bezoektijd bedroeg 1:37 minuut.

 

Uitgever Koos van der Lei: “We zijn apetrots op deze getallen! We presenteren hier trouwens bewust de getallen van Google Analytics. Dit is de facto de wereldstandaard. Het is een bekend gegeven dat het tellen van hits op websites niet volgens uniforme regels verloopt. De teller van ons eigen CMS kwam over 2012 bijvoorbeeld uit op 174.097 bezoekers, 319.042 paginaweergaves en een gemiddelde bezoekduur van 3:04 minuut. 

 

Van der Lei vervolgt: Dit is een prestatie van formaat en een groot woord van dank is op z’n plaats voor iedereen die een bijdrag heeft geleverd aan de site. Onze Clean Totaal LinkedIngroep groeit trouwens ook gestaag door met inmiddels bijna 1700 leden en pittige discussies. Ik spreek de wens uit dat deze groep verder doorgroeit als opinierend medium vooor de branche. Bij deze nodig ik iedereen uit die nog niet lid is zich aan te melden. Leer van elkaar en laat uw stem horen!”

    

Ga hier naar de Clean Totaal LinkedIngroep.

        

En dan nu de lijst waar velen reikhalzend naar hebben uitgekeken. Onderstaand de best bekeken items in 2012 in de categoriën artikelen, opinie en nieuws. Oordeelt u zelf.      
 
Top 5 artikelen:
  1. Marktleider ISS aan de bedelstaf? Lees>
  2. Hemelschreiende praktijken bij bus schoonmaak Lees>
  3. Failliet Albatros: De vogel is gevlogen Lees>
  4. ISS: Van marktleider tot marktlijder Lees>
  5. ISS Cleaning Excellence: Werkelijkheid of illusie? Lees>  

Top 5 opinie:

  1. Henk Mulder: De ‘econoom’ Diederik Samsom Lees>
  2. Steven Corijn: Onderhandelen – Tussen kunst en kitsch Lees>
  3. Hayk Simons: Schoon schip maken met foute adviseurs Lees>
  4. Ton Christianen: Achteraf… Lees>
  5. Ron Steenkuyl: Over Alladin & de wonderlamp Lees>  
Top 5 nieuws:
  1. Principe akkoord CAO Schoonmaakbranche Lees>
  2. Onbegrijpelijke keuze vervoerders Lees>
  3. Rabo prognose Schoonmaak 2012 Lees>
  4. OSB start media-offensief met pittige radiospot Lees>
  5. Glazenwasser overlijdt tijdens training Lees>

De redactie.

 

www.www.cleantotaal.nl

 

 
Deel dit artikel

Primaire Sidebar

Recent nieuwsPartner nieuws
Cleanfix RA 660 Navi: “Robotisering zal branche veranderen” robot
24 mrt

Robot als collega: verrijking of bedreiging?

Schoonmakend Nederland maakt nieuwe portretserie voor Dag van de Schoonmaker
21 mrt

Schoonmakend Nederland maakt nieuwe portretserie voor Dag van de Schoonmaker

Clear4Clean zet voort onder de naam Qualis Insight C4C
21 mrt

Clear4Clean zet kwaliteitmeetsysteem en keurmerk voort onder de naam Qualis-Insight C4C

UWV mocht voorschot arbeidsongeschiktheidsuitkering niet verhalen op schoonmaakbedrijf
16 mrt

UWV mocht voorschot arbeidsongeschiktheidsuitkering niet verhalen op schoonmaakbedrijf

Nederlandse Arbeidsinspectie gaat meer controleren bij glaswas
16 mrt

Nederlandse Arbeidsinspectie gaat meer controleren bij glaswas

Toon meer

Aanbevolen voor jou! Lees meer

Uitleg voor de ZZP praktijk na de lang verwachte Deliveroo zaak

Van onze partner The Legal Company

Is de ZZP-er nou een echte Wolf in Schaapskleren of zijn er nog roodkapjes?!

Cleanfix RA 660 Navi: “Robotisering zal branche veranderen” robot

Robot als collega: verrijking of bedreiging?

DFP Schoon kiest voor minder plastic afval in de schoonmaak

Van onze partner Crohill

DFP Schoon kiest voor minder plastic afval in de schoonmaak

Thema'sVakpartners

Coronavirus

UVC

Captains of Cleaning

cao schoonmaak

Aanbestedingen & contracten

Artikel 38 - cao schoonmaak

Reinigingsmiddelen

Glasbewassing

Schoonmaakbeurzen & Evenementen

Schoonmakend Nederland

SieV

De Dag van de Schoonmaker

Microvezel

Code Schoonmaak

RAS

Toon meer

Footer

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
Copyright © 2023 Prosu Media Producties | Privacy | Algemene voorwaarden | Disclaimer
  • Nieuws
  • Artikelen
  • Opinie
  • Adverteren bij Clean Totaal
  • Abonneren op Clean Totaal
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Proefnummer aanvragen
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • Over Clean Totaal
Cleantotaal maakt gebruik van cookies
Deze site maakt gebruik van cookies. Door op "AKKOORD" te drukken, gaat u akkoord met alle cookies. Pas uw voorkeuren aan bij instellingen als u de cookies niet (allemaal) wilt accepteren.

Zelf instellenAKKOORD
Privacy & Cookies Policy

Privacy statement

Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Zie ook onze cookieverklaring.
Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies gebruiken we om de basisfuncties van de site te kunnen laten draaien. Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens.

Social media

Deze cookies kunnen worden gebruikt door de verschillende sociale media functies die we op onze website hebben geplaatst. Dit om jou in staat te stellen onze inhoud met uw vrienden en netwerken te delen. Ze bouwen een profiel van jouw interesses op. Dit kan van invloed zijn op de inhoud en berichten die je op social media ziet. Als je deze cookies niet toestaat kun je de sociale mediaknoppen wellicht niet zien of gebruiken. Deze cookies maken het ook mogelijk om embeds van YouTube, LinkedIn, Facebook, Instagram etc. te tonen in artikelen

Advertenties

Door middel van deze cookies kunnen wij profielen en doelgroepen opbouwen van onze gebruikers zodat wij de inhoud van onze websites en apps, zoals video's en advertenties, kunnen afstemmen op de gebruiker en de content. Deze herkenning vindt plaats op bedrijfsniveau. Er worden geen persoonsgegevens verzameld.

Advertisement

Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.

Analytics

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Opslaan en accepteren