• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

Cleantotaal.nlCleantotaal.nl

Het laatste nieuws voor de professionele schoonmaak

  • Nieuws
    • Artikelen
    • Cao schoonmaak
    • Opinie
    • Podcasts
  • Vacatures
  • Vakpartners
    • Innovi
    • The Legal Company
    • Schoonmaak Vakdagen
  • Adverteren
  • Abonneren
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Ontvang de gratis nieuwsbrief
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • Contact
  • 🛒

Yask wordt IFM-partner voor BAM

Nieuws SieV 16 september 2019

De volledige facilitaire dienstverlening op ruim 35 kantoor- en projectlocaties van BAM in Nederland is toegewezen aan Yask. De facilitair dienstverlener is door BAM Concernhuisvesting voor minimaal drie jaar, met twee optiejaren, verantwoordelijk voor o.a. catering, schoonmaak en beveiliging.
Op de foto: Directeur BAM Concernhuisvesting Nils Bonder en algemeen directeur van Yask Pepijn Reijnders bij de contractondertekening.
Dankzij de gunning wordt Yask verantwoordelijk voor het operationeel en tactisch facilitair management op een groot aantal concernhuisvestinglocaties en projectlocaties van BAM in Nederland. Om de facilitaire diensten succesvol te leveren wordt nauw samengewerkt met ketenpartners Vermaat voor catering, Hago voor schoonmaak, G4S voor beveiliging en Rentokil voor ongediertebestrijding.

Yask wordt IFM-partner voor BAM
Op de foto v.l.n.r.: Peter van der Tas (Senior Facility Manager BAM), Nils Bonder (Directeur BAM Concernhuisvesting), Pepijn Reijnders (Algemeen Directeur Yask), Bertine van Bentum (Implementatie Manager Yask), Miriam Brakband (Facility Manager BAM), Karin Nahon (Category Manager a.i. BAM), Femke Westra (Business Consultant Yask), Maarten Verwer (Directeur Klant & Ontwikkeling Yask) en Arjan Damman (Manager Procurement BAM).

“Yask heeft knowhow om FM naar hoger niveau te tillen”

Directeur bij BAM Concernhuisvesting Nils Bonder vertelt over de keuze voor Yask: “BAM Concernhuisvesting is in ontwikkeling naar een regieorganisatie. We willen het facility management naar een hoger niveau tillen en zo het welzijn van medewerkers verbeteren. Tegelijkertijd willen we kostenefficiënter werken en meer uniformiteit en flexibiliteit in onze dienstverlening tot stand te brengen. In Yask hebben we een partij gevonden die hiervoor de knowhow heeft.”

Doel: hogere kwaliteitsbeleving

Directeur Klant & Ontwikkeling bij Yask Maarten Verwer gaat in op de doelstellingen bij BAM: “We zijn verheugd om BAM als klant te verwelkomen en bij te dragen aan de professionalisering van de facilitaire dienstverlening. Dit doen we door het inbrengen van onze kennis en expertise op operationeel, tactisch en strategisch vlak. Zo hanteren we een nieuw aansturingsmodel, optimaliseren we de rapportagemethoden en gaan we voor een intensievere samenwerking op de werkvloer. Ons doel is om een hogere kwaliteitsbeleving van de eindgebruiker te creëren en kijken ernaar uit om hier samen met BAM en onze ketenpartners invulling aan te geven.”

Deel dit artikel

Primaire Sidebar

Recent nieuwsPartner nieuws
Woordvoerder Schiphol reageert op aangeboden petitie
16 dec

Woordvoerder Schiphol reageert op aangeboden FNV-petitie

Kerstborrel bij Shell ontsierd door onzekerheid facilitair werknemers
15 dec

Kerstborrel bij Shell ontsierd door onzekerheid facilitair werknemers

Bestuurders uitzendbureaus persoonlijk aansprakelijk voor bijna €1 miljoen aan achterstallig loon
15 dec

Bestuurders uitzendbureaus persoonlijk aansprakelijk voor bijna €1 miljoen aan achterstallig loon

Ongewenst gedrag in de schoonmaak? Hier kun je veilig terecht
12 dec

Ongewenst gedrag in de schoonmaak? Hier kun je veilig terecht

11 dec

​Een schoon kantoor met Tork

Toon meer

Aanbevolen voor jou! Lees meer

Woordvoerder Schiphol reageert op aangeboden petitie

Woordvoerder Schiphol reageert op aangeboden FNV-petitie

Kerstborrel bij Shell ontsierd door onzekerheid facilitair werknemers

Kerstborrel bij Shell ontsierd door onzekerheid facilitair werknemers

Bestuurders uitzendbureaus persoonlijk aansprakelijk voor bijna €1 miljoen aan achterstallig loon

Bestuurders uitzendbureaus persoonlijk aansprakelijk voor bijna €1 miljoen aan achterstallig loon

Thema'sVakpartners

Coronavirus

UVC

Captains of Cleaning

cao schoonmaak

Aanbestedingen & contracten

Artikel 38 - cao schoonmaak

Reinigingsmiddelen

Glasbewassing

Schoonmaakbeurzen & Evenementen

Schoonmakend Nederland

SieV

De Dag van de Schoonmaker

Microvezel

Code Schoonmaak

RAS

Toon meer

Footer

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
Logo Clean Totaal

Copyright © 2025 Prosu BV

Privacy | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Cookiebeleid
  • Nieuws
    • Artikelen
    • Opinie
  • Vakpartners
    • Schoonmaak Vakdagen
    • The Legal Company
  • Adverteren
  • Vacatures
  • Abonneren op Clean Totaal
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • Over Clean Totaal
  • Winkelmand