• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

Cleantotaal.nlCleantotaal.nl

Het laatste nieuws voor de professionele schoonmaak

  • Nieuws
    • Artikelen
    • Cao schoonmaak
    • Opinie
    • Podcasts
  • Vacatures
  • Vakpartners
    • Innovi
    • The Legal Company
    • Schoonmaak Vakdagen
  • Adverteren
  • Abonneren
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Ontvang de gratis nieuwsbrief
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • Contact
  • 🛒

LEVIY presenteert nieuwigheden op Interclean 2018

Nieuws Schoonmaakbeurzen & Evenementen 1 mei 2018

Tijdens Interclean Amsterdam presenteert LEVIY de nieuwe integratie klant feedback, de MEWS integratie en een kamer-niveau analytische service. Daarnaast wordt een innovatieve Amazon echo integratie gepresenteerd.
De klant feedback integratie helpt klanten om een hoger service niveau aan te bieden. Dit wordt bereikt door het koppelen van negatieve reacties aan een nieuwe taak. De MEWS integratie versimpelt de communicatie tussen housekeeping, receptie en de technische dienst, wat MEWS gebruikers helpt om een hoger service niveau te bieden aan hun klanten. De kamer-niveau analytische service helpt facility managers om inzichten te krijgen in feiten en problemen.
Ervaring eindgebruikers steeds belangrijker
Over de recente klant ervaring integratie zeg LEVIY CEO Sebastiaan van der Vinne: “De ervaring van eindgebruikers is steeds belangrijker aan het worden voor de dagelijkse operatie van onze klanten. Bij LEVIY staan wij daarom open voor samenwerking met bedrijven in dit veld. Wij integreren met hun producten zodat elke negatieve reactie direct vertaalt word in nieuwe taken en of problemen voor de dagelijkse operaties.”
MEWS integratie
Met betrekking tot de MEWS integratie, besluit Van der Vinne: “MEWS is de wereld van de hotel PMS-systemen aan het vernieuwen. Het is fantastisch om deze integratie te realiseren, wij kijken er naar uit om klanten te laten zien wat dit voor ze kan betekenen.”
LEVIY is tijdens Interclean Amsterdam te vinden op stand 08.608. Vanwege de hoge opkomst verzoekt LEVIY bezoekers om een afspraak te maken per e-mail of telefonisch via 085 – 401 93 33

Deel dit artikel

Primaire Sidebar

Recent nieuwsPartner nieuws
John van Hoof neemt afscheid van Total Care
5 dec

John van Hoof neemt afscheid van Total Care

4 dec

Schoonmaakster Melissa: “Schoonmaken brengt rust in mijn hoofd” 

Tork introduceert nieuwe richtlijnen voor het optimaliseren van sanitaire ruimtes
4 dec

Tork introduceert nieuwe richtlijnen voor het optimaliseren van sanitaire ruimtes

Gladde ladders & glibberige regels: het Nationale SIEV Schoonmaakdebat 2025 
3 dec

Gladde ladders & glibberige regels: het Nationale SIEV Schoonmaakdebat 2025 

Zes finalisten tonen de kracht van een goede samenwerking tijdens Best Practice Awards
2 dec

Zes finalisten tonen de kracht van een goede samenwerking tijdens Best Practice Awards

Toon meer

Aanbevolen voor jou! Lees meer

John van Hoof neemt afscheid van Total Care

John van Hoof neemt afscheid van Total Care

Van onze partner Innovi

Phantas: de award-winnende schoonmaakrobot die altijd levert

Schoonmaakster Melissa: “Schoonmaken brengt rust in mijn hoofd” 

Thema'sVakpartners

Coronavirus

UVC

Captains of Cleaning

cao schoonmaak

Aanbestedingen & contracten

Artikel 38 - cao schoonmaak

Reinigingsmiddelen

Glasbewassing

Schoonmaakbeurzen & Evenementen

Schoonmakend Nederland

SieV

De Dag van de Schoonmaker

Microvezel

Code Schoonmaak

RAS

Toon meer

Footer

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
Logo Clean Totaal

Copyright © 2025 Prosu BV

Privacy | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Cookiebeleid
  • Nieuws
    • Artikelen
    • Opinie
  • Vakpartners
    • Schoonmaak Vakdagen
    • The Legal Company
  • Adverteren
  • Vacatures
  • Abonneren op Clean Totaal
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • Over Clean Totaal
  • Winkelmand