• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

Cleantotaal.nlCleantotaal.nl

Het laatste nieuws voor de professionele schoonmaak

  • Nieuws
    • Artikelen
    • Cao schoonmaak
    • Opinie
    • Podcasts
  • Vacatures
  • Vakpartners
    • Innovi
    • The Legal Company
    • Schoonmaak Vakdagen
  • Adverteren
  • Abonneren
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Ontvang de gratis nieuwsbrief
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • Contact
  • 🛒

Whitepaper EW over optimale klantbeleving

Nieuws 21 juni 2013

Onder de naam ‘In drie stappen naar een optimale klantbeleving in facility services’ publiceert EW Facility Services haar eerste whitepaper. De facilitair dienstverlener ervaart dat facility managers worstelen met de vraag hoe zij hun facilitaire diensten zodanig kunnen inrichten dat de klantbeleving omhoog gaat, zonder dan hun kosten meestijgen. Met deze whitepaper wil EW een antwoord geven op dit vraagstuk.

 
Optimalisaties van facilitaire diensten zijn nog te veel gericht op single-service, terwijl volgens EW  kansen juist liggen in het beter afstemmen van de verschillende services. Want hoewel afkomstig van diverse leveranciers, ervaart de eindgebruiker ze immers als één. Bestaat eenmaal dit besef, dan is het van belang inzicht te krijgen in de integrale klantbeleving. Hoe ervaren medewerkers en gasten de diensten en welke investeringen zijn nodig om de gewenste klantbeleving te bereiken?
 
U kunt de whitepaper downlaoden op:
https://rapporten.fmm.nl/product/3-stappen-naar-een-optimale-klantbeleving-facility-services.11995.html
 
www.ew.nl
 
Deel dit artikel

Primaire Sidebar

Recent nieuwsPartner nieuws
Woordvoerder Schiphol reageert op aangeboden petitie
16 dec

Woordvoerder Schiphol reageert op aangeboden FNV-petitie

Kerstborrel bij Shell ontsierd door onzekerheid facilitair werknemers
15 dec

Kerstborrel bij Shell ontsierd door onzekerheid facilitair werknemers

Bestuurders uitzendbureaus persoonlijk aansprakelijk voor bijna €1 miljoen aan achterstallig loon
15 dec

Bestuurders uitzendbureaus persoonlijk aansprakelijk voor bijna €1 miljoen aan achterstallig loon

Ongewenst gedrag in de schoonmaak? Hier kun je veilig terecht
12 dec

Ongewenst gedrag in de schoonmaak? Hier kun je veilig terecht

11 dec

​Een schoon kantoor met Tork

Toon meer

Aanbevolen voor jou! Lees meer

Woordvoerder Schiphol reageert op aangeboden petitie

Woordvoerder Schiphol reageert op aangeboden FNV-petitie

Kerstborrel bij Shell ontsierd door onzekerheid facilitair werknemers

Kerstborrel bij Shell ontsierd door onzekerheid facilitair werknemers

Bestuurders uitzendbureaus persoonlijk aansprakelijk voor bijna €1 miljoen aan achterstallig loon

Bestuurders uitzendbureaus persoonlijk aansprakelijk voor bijna €1 miljoen aan achterstallig loon

Thema'sVakpartners

Coronavirus

UVC

Captains of Cleaning

cao schoonmaak

Aanbestedingen & contracten

Artikel 38 - cao schoonmaak

Reinigingsmiddelen

Glasbewassing

Schoonmaakbeurzen & Evenementen

Schoonmakend Nederland

SieV

De Dag van de Schoonmaker

Microvezel

Code Schoonmaak

RAS

Toon meer

Footer

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
Logo Clean Totaal

Copyright © 2025 Prosu BV

Privacy | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Cookiebeleid
  • Nieuws
    • Artikelen
    • Opinie
  • Vakpartners
    • Schoonmaak Vakdagen
    • The Legal Company
  • Adverteren
  • Vacatures
  • Abonneren op Clean Totaal
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • Over Clean Totaal
  • Winkelmand