• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

Cleantotaal.nlCleantotaal.nl

Het laatste nieuws voor de professionele schoonmaak

  • Nieuws
    • Artikelen
    • Cao schoonmaak
    • Opinie
    • Podcasts
  • Vacatures
  • Vakpartners
    • Innovi
    • The Legal Company
    • Schoonmaak Vakdagen
  • Adverteren
  • Abonneren
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Ontvang de gratis nieuwsbrief
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • Contact
  • 🛒

Westerveld versnelt schoonmaakprocessen met LEVIY

Nieuws 27 september 2017

Westerveld en LEVIY slaan de handen ineen om schoonmaakprocessen te versnellen en de kwaliteit van de dienstverlening naar een nog hoger niveau te tillen.
Met de software van LEVIY hebben klanten van Westerveld 24/7 inzicht in de aard, omvang en kwaliteit van de schoonmaakwerkzaamheden.
Alle rayonleiders van Westerveld zijn uitgerust met de app van LEVIY. LEVIY-eigenaar Sebastiaan van der Vinne: “Ze voeren met de app verschillende kwaliteitscontroles uit die centraal in een dashboard samenkomen. De opdrachtgever heeft hier de klok rond toegang toe. En dankzij de meldingenfunctionaliteit is het voor de klant mogelijk om nog sneller in te spelen op de door Westerveld geleverde schoonmaak.”
Snelle data-analyse
Door de wijze waarop de software van LEVIY de data analyseert, krijgt Westerveld real-time inzicht in het kwaliteitsniveau van de schoonmaakorganisatie. Compleet met op maat gemaakte rapportages in enkele klikken. Waarmee de app bijdraagt aan de door Westerveld geleverde transparantie en grip.
Meer aandacht voor de schoonmakers en opdrachtgevers
Rick Dillema, algemeen directeur Westerveld: “De app verlaagt de werkdruk en de administratieve kosten, versnelt de schoonmaakprocessen en verhoogt de service naar klanten. Tegelijkertijd verbetert ook de niet-digitale communicatie. Ga maar na, hoe minder tijd onze leidinggevenden kwijt zijn aan administratieve taken, hoe meer tijd en aandacht er overblijft voor de schoonmakers en de klant.”

Deel dit artikel

Primaire Sidebar

Recent nieuwsPartner nieuws
Appreo: “Slimmer, leuker en makkelijker schoonmaken”
18 dec

Appreo: “Slimmer, leuker en makkelijker schoonmaken”

Gom introduceert datagedreven schoonmaak die juist menselijke ervaring centraal zet
17 dec

Gom introduceert datagedreven schoonmaak die juist menselijke ervaring centraal zet

Nettoloon werkenden stijgt in 2026
17 dec

Nettoloon werkenden stijgt in 2026

Woordvoerder Schiphol reageert op aangeboden petitie
16 dec

Woordvoerder Schiphol reageert op aangeboden FNV-petitie

Kerstborrel bij Shell ontsierd door onzekerheid facilitair werknemers
15 dec

Kerstborrel bij Shell ontsierd door onzekerheid facilitair werknemers

Toon meer

Aanbevolen voor jou! Lees meer

Appreo: “Slimmer, leuker en makkelijker schoonmaken”

Appreo: “Slimmer, leuker en makkelijker schoonmaken”

Nettoloon werkenden stijgt in 2026

Nettoloon werkenden stijgt in 2026

Gom introduceert datagedreven schoonmaak die juist menselijke ervaring centraal zet

Gom introduceert datagedreven schoonmaak die juist menselijke ervaring centraal zet

Thema'sVakpartners

Coronavirus

UVC

Captains of Cleaning

cao schoonmaak

Aanbestedingen & contracten

Artikel 38 - cao schoonmaak

Reinigingsmiddelen

Glasbewassing

Schoonmaakbeurzen & Evenementen

Schoonmakend Nederland

SieV

De Dag van de Schoonmaker

Microvezel

Code Schoonmaak

RAS

Toon meer

Footer

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
Logo Clean Totaal

Copyright © 2025 Prosu BV

Privacy | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Cookiebeleid
  • Nieuws
    • Artikelen
    • Opinie
  • Vakpartners
    • Schoonmaak Vakdagen
    • The Legal Company
  • Adverteren
  • Vacatures
  • Abonneren op Clean Totaal
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • Over Clean Totaal
  • Winkelmand