• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

Cleantotaal.nlCleantotaal.nl

Het laatste nieuws voor de professionele schoonmaak

  • Nieuws
    • Artikelen
    • Cao schoonmaak
    • Opinie
    • Podcasts
  • Vacatures
  • Vakpartners
    • Innovi
    • The Legal Company
    • Schoonmaak Vakdagen
  • Adverteren
  • Abonneren
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Ontvang de gratis nieuwsbrief
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • Contact
  • 🛒

EW test innovaties in hotelkamer van de toekomst

Nieuws 9 november 2017

Vanaf 9 november 2017 is de hotelkamer van de toekomst geopend. De hotelkamer is een initiatief van trend-forecaster Vincent van Dijk van HBMEO. EW Facility Services is housekeeping-partner van het platform en gebruikt de kamer om innovaties in de praktijk te testen.
In de hotelkamer van de toekomst maakt EW Facility Services schoon met gestabiliseerd ozonwater. Volgens EW een duurzaam en innovatief schoonmaakconcept, waardoor dagelijkse schoonmaakchemicaliën verleden tijd zijn. Naast smart technology en service is sustainability één van de belangrijke thema’s voor de hotelkamer van de toekomst.

Wist u dat gestabiliseerd ozonwater wordt gebruikt in het CSMART Hotel te Almere? Clean Totaal schreef er DIT ARTIKEL overew

Vincent van Dijk: “EW Facility Services is het eerste Nederlandse schoonmaakbedrijf dat gebruik maakt van dit vooruitstrevende concept en dus sustainable schoonmaakt met gestabiliseerd ozonwater. Dit is het meest veilige en duurzame alternatief voor chemische schoonmaakmiddelen. Daarnaast denkt EW Facility Services op alle niveaus actief mee hoe zij de kwaliteit en beleving voor de gast, maar ook de efficiëntie binnen een hotel, kunnen verbeteren. De voortdurende zoektocht naar perfectie en geweldige communicatie is een verademing in een wereld waarin het teveel is gaan draaien om kostenbesparing.”
Slimme technologie
De hotelkamer van de toekomst is bedoeld om de hotelbranche te inspireren om te innoveren. Volgens Vincent van Dijk moet technologie in de eerste plaats het verblijf van de gast aangenamer maken, daarnaast kunnen processen in een hotel efficiënter worden gemaakt. Een visie die de facilitair dienstverlener met hem deelt.
Bas Haagen, directeur Marketing & Sales bij EW Facility Services: “Ook wij zetten al vele jaren digitale applicaties in ter ondersteuning van de dienstverlening, waardoor er voor onze medewerkers meer tijd en ruimte overblijft om in te spelen op wensen en behoeften van gasten”.
Techniek steeds belangrijker
Van Dijk vult aan: “In de nabije toekomst wordt techniek steeds belangrijker in een hotel. Van receptie tot guest-relations. Housekeeping blijft mensenwerk, maar ook hier speelt techniek een steeds belangrijker rol. In het maken van een efficiënte planning, voor het vastleggen van schade/onderhoud, maar ook voor service op maat. Een gast wil zelf zijn incheck- en uitchecktijd bepalen en aangeven wanneer hij service wil of juist niet. Met EW Facility Services gaan we onderzoeken hoe we dit soort processen kunnen innoveren en hoe we techniek en gastvrijheid zo optimaal mogelijk kunnen verbinden.”

Deel dit artikel

Primaire Sidebar

Recent nieuwsPartner nieuws
Appreo: “Slimmer, leuker en makkelijker schoonmaken”
18 dec

Appreo: “Slimmer, leuker en makkelijker schoonmaken”

Gom introduceert datagedreven schoonmaak die juist menselijke ervaring centraal zet
17 dec

Gom introduceert datagedreven schoonmaak die juist menselijke ervaring centraal zet

Nettoloon werkenden stijgt in 2026
17 dec

Nettoloon werkenden stijgt in 2026

Woordvoerder Schiphol reageert op aangeboden petitie
16 dec

Woordvoerder Schiphol reageert op aangeboden FNV-petitie

Kerstborrel bij Shell ontsierd door onzekerheid facilitair werknemers
15 dec

Kerstborrel bij Shell ontsierd door onzekerheid facilitair werknemers

Toon meer

Aanbevolen voor jou! Lees meer

Appreo: “Slimmer, leuker en makkelijker schoonmaken”

Appreo: “Slimmer, leuker en makkelijker schoonmaken”

Nettoloon werkenden stijgt in 2026

Nettoloon werkenden stijgt in 2026

Gom introduceert datagedreven schoonmaak die juist menselijke ervaring centraal zet

Gom introduceert datagedreven schoonmaak die juist menselijke ervaring centraal zet

Thema'sVakpartners

Coronavirus

UVC

Captains of Cleaning

cao schoonmaak

Aanbestedingen & contracten

Artikel 38 - cao schoonmaak

Reinigingsmiddelen

Glasbewassing

Schoonmaakbeurzen & Evenementen

Schoonmakend Nederland

SieV

De Dag van de Schoonmaker

Microvezel

Code Schoonmaak

RAS

Toon meer

Footer

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
Logo Clean Totaal

Copyright © 2025 Prosu BV

Privacy | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Cookiebeleid
  • Nieuws
    • Artikelen
    • Opinie
  • Vakpartners
    • Schoonmaak Vakdagen
    • The Legal Company
  • Adverteren
  • Vacatures
  • Abonneren op Clean Totaal
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • Over Clean Totaal
  • Winkelmand