• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

Cleantotaal.nlCleantotaal.nl

Het laatste nieuws voor de professionele schoonmaak

  • Nieuws
    • Artikelen
    • Cao schoonmaak
    • Opinie
    • Podcasts
  • Vacatures
  • Vakpartners
    • Innovi
    • The Legal Company
    • Schoonmaak Vakdagen
  • Adverteren
  • Abonneren
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Ontvang de gratis nieuwsbrief
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • Contact
  • 🛒

EW reikt ‘EW Service Award’ uit

Nieuws 14 juni 2013

De teams van EW Facility Services werkzaam bij Crowne Plaza Amsterdam – Schiphol en Rabobank Zeist zijn dit jaar winnaar van de ‘EW Service Award’. Een jaarlijkse onderscheiding waarbij de facilitair dienstverlener op zoek gaat naar de best presterende teams binnen haar organisatie, respectievelijk in de categorieën Hotels en Kantoren, Zorg & Leisure.
 
De winnende teams ontvingen deze week hun award uit handen van algemeen directeur Bas Cornelissen en manager kwaliteit Caroline van den Berg. Kritisch blijven op de eigen dienstverlening, maar ook het creëren van betrokkenheid en het ‘in the picture’ zetten van haar medewerkers zijn voor EW Facility Services belangrijke facetten binnen deze onderscheiding.
 
Eén van de doorslaggevende factoren voor het winnen van de award is het uitblinken in betrokkenheid door beide teams, zowel binnen het eigen team als naar de opdrachtgever toe. Het team van Crowne Plaza Amsterdam-Airport wordt daarbij geroemd om haar grote aanpassingsvermogen in de dynamische omgeving kenmerkend voor de hotellerie. Flexibiliteit is de onderscheidende factor van het team bij Rabobank Zeist, bijvoorbeeld door aanpassing van haar dienstverlening aan de continu wisselende bezettingsgraad binnen het kantoorpand. Beide teams winnen een geldprijs die zij zullen gebruiken ten behoeve van een gezamenlijke teamactiviteit.
 
www.ew.nl
 
Deel dit artikel

Primaire Sidebar

Recent nieuwsPartner nieuws
Nettoloon werkenden stijgt in 2026
17 dec

Nettoloon werkenden stijgt in 2026

Gom introduceert datagedreven schoonmaak die juist menselijke ervaring centraal zet
17 dec

Gom introduceert datagedreven schoonmaak die juist menselijke ervaring centraal zet

Woordvoerder Schiphol reageert op aangeboden petitie
16 dec

Woordvoerder Schiphol reageert op aangeboden FNV-petitie

Kerstborrel bij Shell ontsierd door onzekerheid facilitair werknemers
15 dec

Kerstborrel bij Shell ontsierd door onzekerheid facilitair werknemers

Bestuurders uitzendbureaus persoonlijk aansprakelijk voor bijna €1 miljoen aan achterstallig loon
15 dec

Bestuurders uitzendbureaus persoonlijk aansprakelijk voor bijna €1 miljoen aan achterstallig loon

Toon meer

Aanbevolen voor jou! Lees meer

Nettoloon werkenden stijgt in 2026

Nettoloon werkenden stijgt in 2026

Gom introduceert datagedreven schoonmaak die juist menselijke ervaring centraal zet

Gom introduceert datagedreven schoonmaak die juist menselijke ervaring centraal zet

Woordvoerder Schiphol reageert op aangeboden petitie

Woordvoerder Schiphol reageert op aangeboden FNV-petitie

Thema'sVakpartners

Coronavirus

UVC

Captains of Cleaning

cao schoonmaak

Aanbestedingen & contracten

Artikel 38 - cao schoonmaak

Reinigingsmiddelen

Glasbewassing

Schoonmaakbeurzen & Evenementen

Schoonmakend Nederland

SieV

De Dag van de Schoonmaker

Microvezel

Code Schoonmaak

RAS

Toon meer

Footer

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
Logo Clean Totaal

Copyright © 2025 Prosu BV

Privacy | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Cookiebeleid
  • Nieuws
    • Artikelen
    • Opinie
  • Vakpartners
    • Schoonmaak Vakdagen
    • The Legal Company
  • Adverteren
  • Vacatures
  • Abonneren op Clean Totaal
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • Over Clean Totaal
  • Winkelmand