Omdat RAS merkt dat de schoonmaakbedrijven nog niet allemaal tijd hebben gehad om de loyaliteitsbonus in te dienen, heeft zij besloten om het portaal voor declaraties open te houden tot 1 oktober 2025.
De reden van nog niet indienen kan zijn, dat bedrijven niet goed weten hoe dit te doen. Daarom heeft RAS een video gemaakt met een duidelijke uitleg. Bekijk de uitleg hier.
Redenen waarom het declareren niet lukt
Lukt het nog steeds niet om de declaratie voor de loyaliteitsbonus in te voeren? Dit kunnen redenen zijn waarom het nog niet lukt.
Registratie
E-mailadres komt niet overeen met bij RAS bekende gegevens: Log in bij het pensioenfonds om te kijken welk mailadres daar bekend is. Is dat niet meer actueel? Mail dan naar RAS. Zij kunnen ervoor zorgen dat je met je nieuwe mailadres een account aan kan maken.
Postcode komt niet overeen: Soms is het nieuwe adres na een verhuizing niet beschikbaar. Vul dan het oude adres in. Heb je meer locaties? Vul dan de postcode in waarop je van RAS de brief hebt ontvangen.
Declaratie
Nog geen geld van RAS ontvangen? Soms vergeten mensen na het verifiëren op indienen te klikken. Controleer goed of je op de groene knop hebt geklikt om de declaratie in te dienen.
Lukt het na afwijzing niet om opnieuw te declareren?
Dit klopt! In principe kun je geen tweede keer proberen als je declaratie is afgewezen. Mocht je extra informatie hebben waardoor de afwijzing onterecht is? Zet die dan op de mail naar RAS. Zij zetten de optie voor declaratie weer voor je open.
Meer nieuws?
Je leest hier meer actueel nieuws van Clean Totaal.
Bron: Schoonmaak Journaal
Beeld: Vitaly Gariev via Unsplash





